vineri, 8 februarie 2013

NOTW: Twisted cookie

Hey ♥

Stiu ca sunt "unconditionally and irrevocably in love" cu Essence Cookies and Cream, din gama Nude Glam, dar sa nu credeti ca o port pe unghii chiar in fiecare saptamana. Mai las sa treaca timpul, sa mi se faca dor de ea, desi nu cred ca m-as putea plictisi vreodata sa o vad pe unghii.. Cu toate astea, manichiura simpla n-a rezistat de data asta decat o singura zi, pentru ca de mult vroiam sa incerc o alta nuanta si anume Essence Go Bold!

O am de ceva vreme, dar n-am purtat-o niciodata pe unghii, am folosit-o doar pentru modele din cauza sclipiciului excesiv din compozitie. Singura varianta sa o fi pus pe toata unghia era in combinatie cu o alta oja, doar pe inelar. "Sacrificata" a fost Cookies and Cream.

Nu m-am multumit doar cu Go Bold! asa ca am adaugat si putin din Make it golden, tot Essence, tot pe inelare. Love it or hate it? Zau ca le-as fi facut pe toate asa, dar parca e prea mult pentru zi :) Asa ca love, categoric!

Voi ce parere aveti? Arata dragut sau nu? :)




 + Make it golden :)



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.