sâmbătă, 9 februarie 2013

Music: A me piace così

Hey ♥

M-am gandit saptamana viitoare ca postarea cu muzica sa fie cu tematica :) In principiu, sa aleg un gen muzical si sa adaug melodiile care imi plac cel mai mult din categoria respectiva, pentru ca se intampla de multe ori sa nu ma intereseze genul (in unele cazuri!) daca melodia imi place si imi transmite ceva :) 

Si pentru ca nu stiu la ce gen sa ma opresc pentru saptamana viitoare, am ales 3 variante din care va invit sa alegeti si voi, sa ma ajutati. Hai sa facem sambata viitoare un weekend tematic, pe ce sa dansam? Puteti alege doar 1 varianta din cele 3 de mai jos :)


Ce ascultam saptamana viitoare?
  
pollcode.com free polls 


Iar cum weekendul asta nu trece fara muzica, va invit sa ascultati o melodie draguta in limba italiana. Hope you like it! 




Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.