marți, 15 ianuarie 2013

Yay or Nay: Studded Bra

Hey ♥


M-am gandit ca ar fi draguta o serie de postari in care sa va cer parerea despre diferite stiluri vestimentare, stiluri de machiaj, accesorii si altele :) Si cum stiu ca multe dintre voi sunteti ocupate si dispuneti de putintel timp liber, cea mai comoda si rapida varianta ar fi cea Yay or Nay. Daca vreti sa va motivati si alegerea, feel free to do so, dar tare mi-ar placea sa vad daca va plac sau nu anumite stiluri, mai ales ca majoritatea dintre cele pe care le voi alege au fost mult discutate si disputate.

Raspunsul meu pentru fiecare postare va fi la sfarsit :)

Seria o deschide nimeni altul decat sutienul cu tinte.. Voi ce ziceti? Yay or nay?



Raspunsul meu: YAY!

Sunt atatea variante de a-l purta si mi se pare de efect. As alege un model cu mai putine tinte, ceva mai discret, dar care, printr-un top transparent, ar atrage atentia cu siguranta. Al meu, diy bineinteles, asteapta sa fie purtat la vara :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.