vineri, 11 ianuarie 2013

Wishlist 2013: Inspired by..

Hey ♥


Unii oameni isi fac New Year's Resolutions, promisiuni care trebuie respectate in urmatorul an, respectiv 2013. Eu imi fac un wishlist, care e tot un fel de promisiune, avand in vedere ca am avut de ales dintr-o multitudine de produse. Dar am redus lista doar la produsele pe care mi le doresc cu adevarat si de care sunt convinsa ca as putea sa dispun la un moment dat anul acesta :D

Inspired by.. pentru ca produsele figureaza in listele de preferinte ale catorva bloggerite :) Pentru sursa pozei, respectiv postarea bloggeritei de la care am preluat poza, gasiti linkul sub fiecare dintre ele.


Sleek Face Form Contouring and Blush Palette ("All made up!")


Revlon Color Stay, dar pentru ten normal/uscat ("Red is the new blonde")


MUA Undressed Palette ("Pinky Heels")


Nyx Cream Blush ("Sihaya's World")


Sleek Glo Face&Body highlighting ("Make-up for Simi")


Lotiune micelara Bioderma Sensibio ("Loloablestuff")



Voi v-ati facut vreun wishlist pentru 2013? Sau ati ramas la celebrele "NY's Resolutions"?


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.