miercuri, 30 ianuarie 2013

NOTW: Gradient fail

Hey ♥

Nu sunt eu cea mai priceputa si indemanatica si talentata si.. ati prins ideea, la modele pe unghii, dar imi venise o idee draguta de gradient, cu baza nude deschis si pe varfurile unghiilor, cu buretelul, aveam un lila dragut de la Rimmel.. Nu e tocmai gradient cu 2 nuante, dar ideea pe care o aveam era o imagine tare simpatica. N-a iesit.

Dupa 2h de cand facusem manichiura, au inceput sa apara niste bulinute pe unghii, in relief. Nu stiu daca ati mai avut pana acum problema asta la oje sau daca mi se intampla doar mie, dar pur si simplu s-a stricat tot, arata ingrozitor, asa ca le-am sters la cateva minute dupa ce am facut pozele. Nu le-am editat foarte tare, cred ca inca se observa bulinutele, dar n-am ce sa le fac :( Imi placea mult..

Voi ati mai patit asa ceva vreodata? Sa fie oja de vina? Mi s-a mai intamplat, dar nu cu ojele astea pana acum.

Am folosit:
  • Flormar 082
  • Rimmel Lively Lilac
  • lac de unghii Golden Rose






Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.