sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Music: Covers & vampires

Hey ♥ 


 Imi place la nebunie sa caut coveruri dupa melodii care imi plac foarte mult pentru ca intotdeauna gasesc variante la fel sau poate chiar mai frumoase decat originalul. In schimb, nu prea imi plac coverurile care nu au varianta de studio, imi place sa ascult muzica la volum puuutin mai ridicat, cand sunt acasa, asa ca mai mereu caut variante sa se auda bine. Am gasit zilele trecute un cover al piesei "Rule the world", originala Take That. 



Si pentru ca niciun episod din Vampire Diaries nu trece fara sa lase in urma cel putin o melodie pe care sa o reascult, there you go, scena in care Elena vorbeste cu Damon la telefon, in final (no spoiler!).





Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.