joi, 31 ianuarie 2013

January's Faves

Hey ♥


Nu-mi vine sa cred cand a fost ultima oara cand am facut o postare cu produse favorite! Abia daca am mai gasit pozele de inceput pentru fiecare luna :))

Si pentru ca am "chiulit" vreo 2 luni, am strans de data asta produse care stiu cu siguranta ca mi se potrivesc si imi plac la nebunie. La fel cum presimt ca o sa le mai vedeti si luna viitoare :D

  • CHI Silk Infusion - daca as putea, l-as folosi zilnic, ma innebuneste mirosul lui, iar parul e atat de moale..

  • Rimmel Wake me up concealer nuanta Classic Beige - acopera cearcanele foarte bine, iar in sesiune, mi-e inca prieten de nadejde.

  • Oriflame Wonder Lash mascara - stiti ca e preferatul meu de ceva timp incoace, dar acum il gasiti la oferta in catalog si m-am gandit sa va reamintesc :D 

  • Essence Lipgloss XXL Shine nuanta Nude Candy - desi e putin prea deschis pentru mine (a se citi aproape alb), imi place sa il combin cu nuante de roz ale rujurilor, in cantitati foarte mici, bineinteles. 

  • Flormar Quartz Plus 082 - pentru french, e o nuanta perfecta si se aplica fara probleme asa mari ca altele de acest gen.

  •  Essence Silky Touch blush, nuanta 10 Adorable - a fost (si inca pare sa fie) my on-th-go blush, il aleg mereu din cutiuta si cred ca o sa mai fac asta o perioada :)

BONUS!
  • PAUL's macarons cu aroma de zmeura - hahaha just kiddin', dar sunt bune!


Voi ce ati folosit cel mai mult in ianuarie? :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.