vineri, 25 ianuarie 2013

Hit the pan, girl! (1)

Hey ♥


De cateva luni aveam in gand sa fac o postare cu produsele ale caror... bottom, pentru ca se traduce cel putin funny in romana, l-am descoperit, dar n-am apucat sa le strang pe toate la un loc asa ca am tot amanat. Motivata de Deena, care e printre bloggeritele cele mai ambitioase pe care le cunosc, in materie de proiecte de cumpatare, am zis ca mai bine ambitionez si eu si incerc un fel de proiect de genul, ca nu m-as putea "chinui" asa :))

Si am gasit o varianta, tananana! O sa fac o serie de postari pe masura ce ating... that thing, la cel putin 5 produse! Nu stiu daca sa includ si ojele, dati-mi o parere.. Cand incep sa fie pe terminate sau cand nu se mai pot folosi deloc? Ma mai gandesc, voi ce parere aveti?

Nu ma "laud" cu foarte multe azi pentru ca.. nu am.. I know, bad girl, dar cu proiectul asta micut imi propun sa consum produsele pe care le am pentru ca multe din ele sunt bune si imi plac, dar uit complet de ele si e pacat sa ramana nefolosite. 

  • Astor AntiShine Mattitude pressed powder - stiu ca multe fete se chinuie sa consume pudrele, dar eu detin una singura si la folosiri zilnice, trust me, nu aveti cum sa-i ratati pan-ul. Dupa ce o termin, ma indrept spre Rimmel Stay Matte :D

  • ELF Studio Blush, Candid Coral - cand am ajuns la ambalaj, m-am oprit sa-l mai folosesc o perioada, de teama ca il consum, atat de mult imi place! E perfect pentru primavara/vara, my on-the-go, cu siguranta.

  • LA Colors, Traditional - pastilutele din dreapta jos, ultimele 2, sunt cele mai frumoase nuante naturale pe care le detin. La fel a fost si in cazul lor, hit the pan & stop :))

  • Sleek Au Naturel - nuanta alba, asa cum era de asteptat, e cel mai potrivit highlight pentru arcada. E mat si imi place ca nu e foarte puternic, dar merge foarte ok si la machiaje mai dark. Me likey!

  • NYX Blush, Natural (stanga), Peach (dreapta) - nuanta Natural as prefera sa ramana "no comment", e de departe cea mai frumoasa nuanta de blush pe care am avut-o pana acum, m-as reintoarce la ea, dar chiar trebuie sa termin ce am :( Peach se aseamana, dar e putin mai intens.


Voi ce produse consumati cel mai repede? 


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.