marți, 1 ianuarie 2013

Happy New Year, loves!

Hey ♥

Surprised to see me? Intai vreau sa va urez un An Nou de cel putin 10 ori mai bun decat 2012, sa fie plin de impliniri pe toate planurile si sa aveti multa, multa sanatate sa va puteti bucura de persoanele si lucrurile din jurul vostru!

Pentru mine a fost un an ok, din toate punctele de vedere. Am ramas cu amintiri frumoase ale unor locuri pe care mi-am dorit dintotdeauna sa le vizitez, am cunoscut oameni noi, mi-am facut noi prieteni si mi-am dat seama ca uneori e bine sa treci printr-un necaz, doar pentru a vedea cine e cu adevarat alaturi de tine. Asa am descoperit oameni la care tineam mult, dar nu tineau la mine, oameni care mi-au intors spatele si totdodata oameni pe care ii uitasem, dar nu plecasera niciodata de langa mine. A fost un an plin, dar il las in urma si deschid prima pagina din 2013, azi :)


Aveam pregatita o cu totul alta postare ca "revenire" pe blog, dar aseara am vazut ca ultima data am scris in octombrie. Stiam bineinteles, ca am lipsit o perioada foarte lunga, poate cea mai lunga de pana acum in ceea ce ma priveste, dar nu credeam ca 2 luni.

In orice caz, nu vreau sa va plictisesc prea tare, vreau doar sa mentionez ca mi-e tare dor de blog, de scris, de poze, de comentarii, de citit alte bloguri si de trimis feedback catre colegele mele :) Desi inca sunt intr-o perioada aglomerata, m-am hotarat ca un lucru care imi face placere nu trebuie incetat, ci trebuie doar sa-i gasesc un loc si sa-i acord minimul de timp necesar.

Am facut cateva mici schimbari de imagine, sper sa fie ok si usor de citit :) Abia astept sa ma apuc iar de treaba!!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.