marți, 9 octombrie 2012

NOTW: Sparkling waterfall

Hey ♥

Am vazut modelul asta sau ceva asemanator intr-un tutorial pe Youtube. Ma chinui de o saptamana sa-mi amintesc la cine, parca era romanca, dar nu l-am gasit inca la niciuna din fetele pe care le urmaream deja, daca vi se pare cunoscut, pleaaaase do tell! M-am gandit sa incerc sa recreez modelul pentru ca mi-a placut la nebunie si retinusem ideea principala. Baza nude, iar la baza unghiei o oja cu sclipici, "pierduta" spre varf. M-am invartit in jurul ideii pana mi-am achizitionat o oja de la Essence potrivita pentru model si saptamana asta am incercat :)


Din pacate, nu va pot pune poza de referinta, dar am incercat sa compensez prin pozele mele, cu modelul incercat de mine. Va doresc o saptamana frumoasa!

Am folosit:
- Flormar Supershine nr. 22
- Essence Colour & Go nr. 140 (go bold!)
- Golden Rose lac de unghii








Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.