vineri, 14 septembrie 2012

Wishlist: Clothing (1)

Hey ♥

De ceva timp tot vreau sa intocmesc un wishlist complet, pentru ca in ultima perioada sunt uituca si imi amintesc prea tarziu de fel de fel de dorinte.. Bineinteles ca pentru vara am uitat sa fac wishlist si aveam atatea lucruri dragute in gand :( Din pacate a trecut si am ratat cateva articole pe care mi le doream cu ardoare.. Next season..

Am hotarat sa despart wishlistul pe categorii, asa ca azi o sa va arat doar cateva articole de imbracaminte pe care mi le doresc pentru sezonul rece :)

♥ UGGs



Am fost indecisa daca sa imi cumpar sau nu, dar anul asta sunt hotarata sa imi achizitionez macar o pereche. Tind sa aleg negre, pentru ca le asortez foarte usor, apoi as opta pentru ceva bej :D

♥ Pulovere pufoase


Cand eram mica, am avut o multime de astfel de pulovere.. Apoi n-au mai fost "in trend", mi-am schimbat eu stilul si nu s-au mai potrivit, dar trebuie sa-mi caut cateva pentru toamna/iarna ce urmeaza.. Sunt asa fluffy!

♥ Jeans skinny - nuanta originala


Mai tineti minte cand blugii aveau toti o nuanta asemanatoare? Nu se gaseau fel de fel de culori si erau acei blugi "murdari", albastru-verzui, conici. Imi doresc o pereche inca din primavara, dar n-am gasit nimic care sa-mi placa si sa-mi vina.. Ii vreau lungi, iar la 1,70 ai mei, n-am gasit decat blugi pana la glezne :|

♥ Esarfa bej


Mi-am dat seama ca nu am esarfe in nuante calde. Am numai griuri, colorate, sau cu imprimeuri grele.. Mi-as dori o esarfa bej sau crem.. Greu de intretinut, ca se murdareste repede, dar vreau! :D

♥ Camasa din denim


Am vazut zilele trecute pe internet o poza cu o tipa foarte frumos imbracata, regret asa tare ca am pierdut imaginea, dar era geniala! Mi-a ramas gandul la camasa din denim pe care o purta, asortata cu jeansi deschisi la culoare..


O lista micuta, nu-i asa? :D Sunt doar cateva dintre lucrurile pe care mi le doresc tare, tare pentru sezonul ce urmeaza si sper sa si gasesc ceva sa-mi placa si sa-mi vina bine..


PS: sursa imaginii este linkul activ al fiecareia - le-am luat de pe Google.


Voi ce aveti in wishlist-ul vostru de hainute? Ce articole vreti sa "bifati" toamna/iarna asta?


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.