sâmbătă, 8 septembrie 2012

Tag: A to Z things

Hey ♥

La multi ani tuturor ce purtati numele de Maria si derivatii acestuia :)

Am citit zilele astea la fete o leapsa foarte draguta si pe care am preluat-o si eu. Am citit-o ultima oara la Andreea si de acolo am luat-o mai departe. 

Mi-ar placea sa vad alfabetul completat si la Anca, Anda, alta Anca, Koko, Iulia si Kitty.

Mi-a placut la nebunie sa completez tagul, desi unele puncte sunt putin deplasate :)


 A
Age: 24
Allergic: nope, din cate stiu, la nimic
Animal: iubesc cainii
Actors: nu cunosc personal niciunul, dar ii admir pe cei ce pot transmite ceva publicului

B
Birthday/Birthplace: Ploiesti, Prahova
Best Friends: putini, foarte, foarte putini, dar de incredere
Body Part on opposite sex: maini
Best Feeling in the world: cand am fost admisa la facultate in anul 1
Best weather: primavara si iarna, e un miros atat de frumos afara
Been in Love: tot timpul
Been on stage?: nu, din cate imi amintesc
Believe in yourself: dintotdeauna
Believe in life on other planets: sincer, nu cred..
Believe in miracles: cred in sansa de a face orice ne propunem
Believe in magic: da
Believe in God: da
Believe in Satan: hmmm.. nu-mi plac deloc genul asta de intrebari..
Believe in Santa: & Easter Bunny!
Believe in Ghosts/spirits: da!
Believe in Evolution: de ce nu?

C
Candy: surprinzator, dar nu-mi plac bomboanele.. prefer sa mananc o prajitura in schimb
Color: mereu imi schimb culoarea preferata, depinde de stare, dar albul imi place foarte mult
Cried in school: de nenumarate ori.. de obicei plang cam din orice ma impresioneaza in mod deosebit si cu siguranta au fost momente si in scoala
Chocolate/Vanilla: vanilla
Chinese/Mexican: mexican
Cake or pie: pie
Countries to visit: Franta, Anglia, Olanda, America (NY), Spania, Italia (Venetia) - in ordinea asta!

D
Day or Night: noaptea nu e un sfetnic bun pentru mine, asa ca ziua, pentru ca inclin sa fiu cu capul pe umeri
Danced: ori de cate ori simt nevoia sa ma binedispun
Danced in the rain? niciodata.. mie chiar mi-e frica de pneumonie!
Danced in the middle of the street: da! noaptea, tarziu, dar da :D

E
Eggs: ce-o mai fi si cu ele? mananc, dar nu la micul dejun
Everyone has: cel putin o sansa de a realiza ceva in viata
Ever failed a class? Hell no.

F
First crush: in clasa a 4a!
Full name: Isn't Lauren enough anymore? :(
First thought waking up: "oare trebuie sa-mi reimprospatez bretonul?" - in fiecare, fiecare, fieeeecare dimineata!
Food: aproape orice. Sunt o gurmanda si imi place sa mananc multe, mai ales sa incerc noutati.
Fruits: cam rar, dar daca ar fi sa aleg un singur fruct, atunci zmeura.

G
Greatest Fear: sa raman paralizata
Giver or taker: mi-ar placea sa cred ca ambele, echilibrat
Gum: nu-mi place..
Good luck charms: multe.. bratari si ceasul primit la 18 ani

H
Hair color: saten
Height: 1,70
Happy: din mici lucruri..
How do you want to die: I don't?!
Hate: multe, dar incerc sa accept si sa merg pe ideea ca e loc si timp pentru toate
In guys/girls
Ochii: sinceri
Hair Colour: nu conteaza
Height: inalt!
Clothing Style: casual
Characteristics: sa ma poata face sa rad, sa ma provoace din punct de vedere intelectual, sa fie sincer, realist si cel mai important, sa aiba 7 ani de acasa si inca 12 de scoala

I
Ice cream: de vanilie cu topping de fructe.. yuuumm!
Instrument: pianul.. Imi place tare mult si ma relaxez ascultand..

J
Jewerly: bratari multe, multe

K
Kids:  la varsta mea, a pain in the ass, dar mi-ar placea, bineinteles, sa am candva..
Keep a journal? De cand ma stiu, vreo 3244357 de caiete care au trecut pe prima pagina "Jurnal". Terminate? Zero.

L
Love: oameni apropiati, familie, lucruri frumoase, animale
Letter: L
Love at first sight: Nu si nici nu cred ca exista

M
Milk flavour: exista lapte cu diverse arome??
Movie: Mr & Mrs Smith
Marriage: ceva indepartat, dar facut la timpul potrivit
McD's or KFC: McD's

N
Number of Piercings: nu stiu daca se pun, dar am pentru o pereche de cercei
Number:  5, 14 si 17
Nickname: Lala

O
One wish: sa urc in turnul Eiffel

P
Place you'd like to live: mi-ar placea o casuta in munti, sau undeva unde sa fie liniste :)
Pepsi/Coke: Coke

Q
Questionnaires: ma distreaza :D

R
Reason to cry: orice? Plang de fericire, de bucurie, de tristete, de durere.. 
Roll your tongue in a circle?  Mmm, merge si nu prea.

S
Song: Jason Walker "Down" - chiar daca are un mesaj trist, e o melodie foarte frumoasa! si Sia - I'm in here.
Shoe size: 36-37
Slept outside: cine n-a dormit macar o data pe plaja, n-a trait. Am zis.
Shower daily? da
Sing well? in the shower?
Scientist need to invent: momentan, nu cred ca am nevoie de ceva ce nu exista pe piata..

T
Time for bed: de obicei 23
Thunderstorms: scare the $%^& out of me!
Touch your tongue to your nose?  mmm nope, sorry

U
Understanding: da, sunt :D

V
Vegetable you hate: morcovul
Vegetable you love: broccoli

W
Weakness: familia si cainii
When you grow up: vreau sa ma simt implinica, pe toate planurile. Nu conteaza ce voi face sau unde voi fi, atata timp cat voi fi impacata ca am ajuns pe toate planurile asa cum mi-am dorit
Who makes you laugh the most: oamenii
Worst feeling:  prefer sa-l pastrez personal.
Where do we go when we die? intr-un loc linistit
Walk with a book on your head? cand eram mica, am incercat si mi-am dat seama ca nu e atat de greu pe cat parea cand vedeam in filme

X
X-Rays: nu chiar cele mai bune

Y
Year it is now: 2012

Z
Zoo animal: suricate
Zodiac sign: Capricorn


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.