luni, 17 septembrie 2012

NOTW: Marble that nailpolish

Hey ♥


Am vazut poza de mai jos la inceputul verii, undeva in iunie, cand eram in plina sesiune. Cum niciodata nu mi-a iesit watermarble (tehnica e destul de simpla) - am 2 maini stangi si oje care nu se comporta frumos - cand am vazut cat de usor se poate face altfel, am zis sa incerc. Timp n-aveam, asa ca am tot amanat.. Pana cand mi-am amintit, am cautat poza din nou & here I am, cu minunatia care mi-a iesit si mie..


Nu pot sa ma hotarasca daca imi place sau nu. Cred ca nu am folosit nuante care sa se complementeze foarte bine, dar nici nu-mi displace total. Nu sunt obisnuita cu modele pe unghii, nu cred ca mi se potrivesc, dar de 3 zile de cand port manichiura asta, ma simt mai ok cu ea si destul de confortabil. Mana dreapta a iesit bineinteles.. stramb, modelele nu sunt asa reusite, dar invat, invat.

Tehnica e cea folosita in poza de inspiratie.. Am considerat ca nu are sens sa mai fac si eu poze pas cu pas, pentru ca acelasi lucru l-am realizat si eu. As vrea sa incerc varianta asta pe un fond de oja neagra, iar marble-ul sa-l fac cu o oja galbena si una turcoaz. Daca iese acceptabil, will post; daca nu.. stergem si incercam altceva :D

Chiar va rog sa-mi dati ceva feedback, va place, nu va place, mi-a iesit acceptabil, nu mi-a iesit deloc, ati purta sau nu modelul asta.. 






Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.