joi, 27 septembrie 2012

Haircare Routine - updated

Hey ♥

Pentru mine, asta e ultima saptamana de vacanta asa ca incerc sa profit la maxim de ea pentru ca stiu cat de greu o sa-mi fie sa intru iar in ritm de cursuri la 1 octombrie. Si cum ma asteapta un an universitar decisiv (licenta), cu atat mai mult sunt incarcata cu programul. Am incercat sa ma bucur de ultima excursie in weekendul trecut, asa ca am revenit in forta, relaxata.

Nu stiu cat de interesanta este postarea asta pentru unele dintre voi, majoritatea aveti deja o rutina de ingrijire a parului stabilita si bineinteles, in functie de tipul parului. Dar m-am gandit ca ati putea sa gasiti si in rutina mea cateva produse pe care nu le-ati incercat inca (sunt convinsa) si poate va ajuta sa va orientati :)


Spalarea

Am incercat cam toate sampoanele de pe piata, din hypermarketuri pana acum. Nu e vorba ca nu vreau sa investesc in marci mai scumpe sau ca nu acord atentie sporita ingrijirii parului, doar ca folosesc mult sampon si imi trebuie de altfel un produs cu un raport calitate/cantitate/pret cat mai accesibil. In prezent, m-am oprit la samponul de la Johnson's pentru copii. Nu face atata spuma cat sunt eu obisnuita de la celelalte sampoane, dar e un lucru bun, avand in vedere ca SLS (care de obicei e al 2lea pe lista de ingrediente si din cate am inteles e un detergent - corectati-ma daca nu e bine!) e undeva spre mijlocul listei cu ingrediente.Nu ma deranjeaza pentru ca oricum ma spal de 2 ori, samponez bine si pana la urma obtin si spuma :)

Ca pret, putin mai accesibil ca un sampon obisnuit. Pentru o sticla de 500 ml am platit 13,95 lei si imi ajunge aproximativ 2 luni.


Masca

Pentru ca mi-am vopsit cateva suvinte intr-o nuanta mai deschisa, e mai uscat decat de obicei. Asa ca a trebuit sa apelez la o masca, iar de 2 saptamani o folosesc pe cea de la Garnier Naturals pentru par vopsit. Neavand experienta in ceea ce priveste mastile, nu pot sa fac nicio comparatie, dar imi place. Imi lasa parul moale, nu se ingrasa mai repede si mi se pare mai hidratat. O folosesc exact cum scrie si pe cutie, 1 data pe saptamana si o las sa actioneze aproximativ 3 minute, apoi o clatesc normal si gata.

A costat 19 lei un borcanel cu 300 ml de produs care cred ca ma va tine pe putin 6 luni.



Ser pentru varfuri

Desi am parul cu tendinta de ingrasare, varfurile au fost uscate dintotdeauna. Am descoperit in schimb serul tratament pentru varfuri despicate de la Avon, Advance Techniques, acum ceva timp si il tot recumpar de atunci. Cu toate stim ca varfurile deja despicate se repara doar din foarfeca, dar serul il folosesc strict preventiv pentru ca e pe baza de ulei si imi protejeaza foarte bine varfurile. Nu renunt la el nici vara, nici iarna, indiferent de anotimp simt ca imi trebuie un tratament pentru varfuri si il utilizez la fiecare spalare.

Costa in jur de 15 lei/30ml si trebuie sa il recumpar cam odata la 3 luni.


Styling

Forgive me Father for I have sinned.. cu placa de par si ondulatorul. Nu le folosesc zilnic si poate chiar nici saptamanal, dar cui nu-i plac niste bucle definite sau niste varfuri drepte? Sunt in cautarea unui produs pentru protectie termica, pusesem ochii pe Tresemme, dar nu am de unde sa il procur deocamdata.. Cum se iveste ocazia, I'm in :))

De asemenea, imi place sa-l prind in coada sau sa-l impletesc, dar incerc sa nu abuzez prea tare de ele, se toceste mai repede.


Produse de styling

Cu scuzele de rigoare, la fel ca balsamul, si categoria asta este libera. Am renuntat sa mai folosesc fixativ, ceara sau alte produse de acest gen pentru ca imi imbacseau firul de par si trebuia spalat mai des. Chiar daca il intind sau imi fac bucle, prefer sa-l las asa, fara sa-l incarc inutil. Cat tine, tine, nu conteaza :)


Dupa ce am scris postarea asta, mi-am dat seama ca.. nu am o rutina asa complicata pentru ingrijirea parului si nici nu folosesc asa multe produse pentru el. Arata sanatos pentru ca il tund constant si nu il las sa se toceasca, dar probabil ar "aprecia si el" din cand in cand o masca naturala cu galbenus de ou sau ulei de masline.. Ar trebui sa ma mobilizez mai bine, recunosc!


Voi cum va ingrijiti parul? Care sunt produsele pe care le recomndati fara dar si poate? :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.