joi, 6 septembrie 2012

DIY: Studded jacket [pic heavy]

Hey ♥


A trecut mult timp de la ultima mea idee de "do it yourself", dar de ceva vreme aveam in minte o combinatie intre 2 articole pe care le am de ceva timp. Prima e o curea veche de 5 ani. N-am purtat-o decat intr-o anumita perioada, cand probabil tineti minte ca erau la moda curelele cu tinte. Acum n-as mai purta-o asa ca am updatat-o :)) Al 2lea articol e o jacheta pe care am achizitionat-o de pe un blog cu hainute acum vreo 2 ani. Am purtat-o cat de cat, dar mereu am accesorizat-o cu o esarfa pentru ca avea niste gaurele pe margine si oricum mi se parea prea simpla.

Ce-a iesit din cele 2 puteti sa vedeti mai jos. Rezultatul imi place la nebunie si nici n-a fost greu sa ajung in punctul respectiv, tintele au fost foarte usor de indepartat si de aplicat apoi pe jacheta. Nu stiu daca erau ele bine ascutite sau materialul gecii e de asa natura incat poate fi patruns cu usurinta de o tinta, dar n-am depus cine stie ce efort. Am mai folosit o pila de unghii sa scot tintele si un creion ca sa le pozitionez bine.

Mai am in gand sa ii pun niste umerasi, cred ca ar arata bestial, dar deja imi e putin maricica (lata) si mi-e teama sa nu o fac sa para si mai si. Ma mai gandesc din punctul asta de vedere.

Voi ce parere aveti? Ati purta o astfel de jacheta? Cu ce ati asorta-o?








Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.