duminică, 19 august 2012

Tag: Produse romanesti

Hey ♥ 

Pentru ca am lipsit o buna bucata de vreme, am pierdut, cum era si de asteptat, randul tagurilor. Stiti ca imi place sa le fac si ma amuz de fiecare data, dar cum n-am avut timp, mi-am pus in bookmark postarile fetelor care s-au gandit si la mine si mi-au dat leapsa ma departe.

Azi o sa onorez un tag primit de la Sadie in urma cu.. mult timp :D Ii multumesc mult ca s-a gandit la mine intr-o perioada in care eram absenta.

Ce trebuie sa fac? Sa adun intr-o postare toate produsele romanesti pe care le folosesc. M-am bucurat cand am vazut tilul pentru ca stiam ca am despre ce sa scriu, dar m-am descurajat cand am inceput sa adun. Chiar asa putine? Insa sunt produse in care am incredere 100% si la care nu as renunta.

Crema de fata Elmiplant pentru ten uscat si sensibil, cu lapte de bumbac - nu cred ca mai e nevoie sa va repet a nu stiu cata oara cat de mult imi place :)) Daca ma urmariti, stiti deja ca e crema mea preferata si n-as schimba-o pentru nimic in lume.


Demachiant Elmiplant pentru ten uscat si sensibil - face, fara dar si poate, echipa exceptionala cu crema de mai sus si i-am ramas si lui fidela de aproape 1 an. Demachiaza foarte bine si il folosesc atat pentru fata cat si pentru ochi, fara probleme.

Sapun Jovis Sea Breeze cu sare de mare - il am, intra-adevar, de ceva timp, dar imi place la nebunie. L-am pastrat o perioada pentru ca imi placea cum miroase, iar acum, ca mai am foarte putin din el, ma gandesc sa achizitionez si altele, printre care si cel cu sare de mare.


Lotiune de corp Elmiplant pentru piele foarte uscata - singura lotiune de corp cu care am reusit sa nu ma cojesc deloc, dupa ce am stat putin la soare. De obicei, nu se prinde bronzul de mine, iar daca se intampla dupa 1 saptamana ma cojesc de tot. In schimb, crema asta m-a ajutat foarte mult si pielea e mult mai hidratata. Cat despre perioada de iarna.. vis!


O perioada am avut si crema de maini, dar poza e veche :)

Si.. s-a terminat lista mea? Recunosc, in afara de Elmiplant, nici nu prea am incercat multe, sau poate ca mai am, dar nu stiu ca sunt romanesti. Din cate am putut sa vad, majoritatea nu sunt din Romania. Ca de altfel, nici de Elmiplant nu sunt convinsa, pentru ca scrie pe ambalaj ceva de Franta, daca nu ma insel.

Nu voi da nominaliza fete care sa preia tagul, dar daca nu ati apucat sa il faceti si cititi postarea mea, chiar va invit sa verificati etichetele produselor pe care le folositi si sa ne aratati care din ele sunt romanesti :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.