sâmbătă, 25 august 2012

Tag: Primul/Prima

Hey ♥

In sfarsit, m-am intors de la mare cu forte proaspete. M-am relaxat cat am putut de mult si am profitat din plin de linistea de care am avut parte, ca sa pot sa fac fata lunilor ce urmeaza. Nu am poze, ca sa va arat, dar ma credeti pe cuvant ca a fost cu adevarat relaxant si bine.


Intre timp, draguta de Anca m-a taguit sa scriu despre primele mele produse de machiaj si mi-am dat seama ce provocare e pentru mine sa-mi amintesc atata. Ce-i drept, a trebuit sa ma gandesc mult timp ca sa fiu sigura ca produsele sunt chiar primele de acel fel pe care le-am folosit, dar cred ca am facut fata si am gasit pana la urma. Va avertizez de pe acum ca majoritatea sunt Avon, cu ele am inceput eu :)

Primul fond de ten


A fost Avon Calming Effects, nuanta Almond, tin minte si acum. Am avut vreo 2 sticlute, apoi l-am schimbat pentru ca nu-mi mai placea.. Daca l-as mai comanda acum? In niciun caz.

Prima pudra


(in imagine e o pudra Zhen Pressed Powder) Nu sunt foarte sigura, dar cred ca a fost de la Ruby Rose. A fost cu mult inaintea primului fond de ten pentru ca n-am vrut "sa-mi stric/incarc" tenul, dar mai rau am facut. Imi amintesc amabalajul foarte bine, dar nu mai stiu daca era chiar Ruby Rose sau nu, stiu doar ca era in voga in perioada respectiva.

Primul creion


Ah, Coty Miss Sporty! Il gaseam doar la un anumit magazin din orasul meu si tin minte, costa 3 lei :)) Destul de mult la vremea respectiva, dar imi placea la nebunie, era preferatul meu. Il luam, bineinteles, in nuanta Black si il foloseam in special pe waterline, ca nu stiam sa trasez linii pe pleoapa superioara si mi se parea prea mult :D

Primul rimel


De departe cel mai greu de gasit, dar cred ca era tot Avon. Inclin sa cred ca era chiar cel din gama Colortrend, care se mai gaseste si acum, cel pentru volum Plump Out. L-am folosit o perioada, apoi am incercat altele, si altele, pana am ajuns la cel pe care il folosesc in prezent, de la Oriflame.

Primul ruj


Avon ColorTrend Cafe au Lait :)) Ca sa vedeti, ca dintotdeauna am fost atrasa de rujurile Nude, si cel de la Colortrend s-a vrut a fi nuanta pielii mele. Daca s-a potrivit? No way, era un bej sidefat care imi statea ingrozitor, l-am folosit de cateva ori, apoi l-am aruncat :))

Prima oja


Colorata, chiar nu mai tin minte, undeva in anul 1 de facultate, oricum, dar cand eram mica si in perioada in care am inceput sa ma machiez si sa ma aranjez altfel, foloseam lacurile de unghii incolore de la Gabrini. Erau cele mai bune :D

Pozele fara numele blogului sunt preluate de pe images.google.ro


Nu stiu cate dintre voi ati primit si ati facut tagul pentru ca am tot absentat, dar as vrea sa-l mai citesc si la voi, asa ca va provoc sa va amintiti primele voastre cosmetice :) 


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.