vineri, 17 august 2012

NOTW: I sparkle, you.. [collab]

Hey ♥

Prima mea colaborare cu cateva bloggerite se desfasoara in categoria de manichiuri si se numeste Gliterry Friday :) Tema a fost una simpla, toate participantele la colaborare trebuie sa posteze astazi o manichiura "sclipicioasa", fiecare in stilul caracteristic. Eu abia mi-am facut colorat unghiile ieri, asa ca am hotarat, dupa ce am facut pozele, sa modific putin si am aplicat un strat de Essence Make it Golden, lacul meu cu sclipici preferat :D 

Am hotarat sa il aplic decat pe cateva unghii, sa nu arate foarte incarcat sau prea mult. 


Am folosit: 

Essence Nude Glam 07 Cafe Ole
Essence Make it Golden 67


Aruncati un ochi si la restul postarilor fetelor care au acceptat sa participe la provocare/colaborare :) Le gasiti in lista de mai jos (daca ati participat la colaborare si nu apareti in lista, lasati-mi comentariu cu linkul postarii si va adaug :D),

Miu Miu
Itg Theo
JustAnAngel
Ionny
Cristina Tacaciu
Sudessa
Anca Pop
Sadie
Dee Diana
Minnie Angel
Blossoms
Pearly Peach
Aetana Smatjk
Alina Anghel
Adina Podgorencu
Cossa
Alexantza 
Laura Deac 
Alesya 
Elena Arriana 
Ana Maria 
Miha.ela 
Valentina Bucur
Diana
Little Beauty Bag
CatalliNails
Laura
Anca Ancutza
Daria Miruna
Fashion iz my drug 
Federova


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.