luni, 27 august 2012

August's Faves

Hey ♥


Nu-mi vine sa cred cat timp a trecut de cand am facut ultima data o postare de genul acesta! Cred ca am ratat vreo 2 luni, daca nu chiar mai mult, dar cum n-am avut timp de postari specifice, cu cate un singur produs, cu atat mai putin am avut pentru una colectiva, cu mai multe produse. Si imi pare rau, tare rau, dar sper sa ma revansez de acum incolo si sa imi gestionez timpul mai bine.

In luna august am folosit destul de multe produse noi, pe care le-am testat in ultima perioada si multe dintre ele au intrat in rutina. Unele le-am consumat si nu le-am recumparat, altele sunt deja pe terminate si cu gand de inlocuire.


Daca aveti intrebari despre vreun produs sau va intereseaza un review pe care nu il gasiti deja pe blog, astept cu mare placere comentariile voastre.


Elite Models Deodorant Spray (London) - vara nu imi place sa folosesc parfum pentru ca mi se pare mai fresh si mai usor de purtat un deodorant parfumat. Nu l-am folosit ca si antiperspirant, ci doar ca "parfum".

Apa Termala Ivatherm - Nu credeam ca voi umbla cu sticluta de apa termala in geanta, dar in august, mi-a fost de mare, mare ajutor, mai ales in zilele ingrozitor de calde. Si pentru ca m-a "prins" soarele pe umeri, apa termala mi-a calmat imediat arsura :)

Ivahidra+ Gel de curatare - Desi destinat tenului foarte uscat, mie imi place foarte mult si il folosesc in continuare cu incredere. Trebuie neaparat sa scriu un review complet si despre el :)

Johnson's Baby Shampoo - Yes, yes, am intrat la raionul de copii si m-am ales cu samponul asta. Pana acum, imi place mult pentru ca are o textura foarte light, usoara si se clateste bine, pentru ca nu face spuma abundenta ca celelalte sampoane.

Yves Rocher Gel racoritor cu lavanda - Ce poate fi mai relaxant dupa o zi de stat in picioare decat o baie calda si apoi aplicare unul gel racoritor? Nu stiu daca asa se gaseste full size sau eu am doar o mostra (mini-produs), dar imi va parea rau cand il voi termina.



Yves Rocher mini nail polish (21. Orange sanguine) - O nuanta foarte frumoasa de corai, dar la care va trebui sa renunt pana aproape de iarna pentru ca nu prea ma incanta cum se "potriveste" cu tonul pielii bronzate. Chiar daca e mini, sigur o sa ma bucur de ea la iarna :D

Elf Blush (Bronzed) - Love, love, love every single thing in it! Mai putin ambalajul, dar e o nuanta perfecta pentru vara. Desi il luasem doar pentru vacanta de pe litoral, nu m-am abtinut sa nu-l aleg de foarte multe ori din portfard. Se vede foarte bine in soare!

Elf Studio Blush (Pink Passion) - E exact nuanta de roz pe care mi-o doream de ceva vreme si imi pare bine ca am gasit-o. Chiar daca in ambalaj arata foarte... roz!, pe ten se vede ok si e foarte pigmentat, ceea ce imi place la nebunie.

Elf Quad (Day 2 Night) - Cred ca o sa mai abuzez de paletuta asta cateva saptamani bune de acum incolo, mai ales de cand am vazut tutorialul Tanyei Burr cu machiajul sub 20$ si pe care il recreez deja de cateva zile.

Essence NatVenturista (Barefoot though the moss) - Tot in recreerea machiajului Tanyei, in locul nuantei celei mai deschise din paletuta de la Elf.

Avon Lipstick (Vino Royale) - Nu mai stiu din ce gama e, cred ca Little Red Dress, sau ceva de genul. Oricum, cea mai frumoasa nuanta de rosu pe care o detin, chiar daca e putin cam inchisa pentru mine.. Daca aplic si estompez putin, imi place la nebunie :D

Alix Avien ShinePlus (nuanta 4) - Nu ma asteptam sa imi placa asa mult, dar in afara de mirosul si gustul deloc placute, n-am ce sa-i reprosez. E o nuanta de roz pal, natural, cu un finish foarte lucios, perfect pentru vara :)


 
Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.