vineri, 8 iunie 2012

May's Faves

Hey ♥


Chiar daca sunt mai mult o absenta decat prezenta, n-am ratat nicio luna fara postarea cu produsele favorite.. Stiu ca sunt probabil ultima intarziata care mai scrie despre luna mai, dar macar nu suntem la jumatatea lui iunie inca si mai am timp.. asa, putin tras, dar mai e :D

Am descoperit cateva produse noi in mai, de care am fost mai mult decat multumita (si de care sunt in contnuare de fapt) asa ca vreau sa vi le arat si voua. Unele le aveam de mult, dar le-am redescoperit luna trecuta si le-am folosit cu drag.


  • Gel de curatare Vichy Normaderm - a fost descoperirea lunii. In urma campaniei, am primit gelul pentru testare si am ramas placut surprinsa de multe lucruri referitoare la el.. Urmeaza un review amanuntit foarte curand :)


  • Nivea Eyeshadow Trio 817 Sienna - i-am scris reviewul ca guest post pe blogul lui Ami acum ceva timp si nu am fost multumita de el. Asa e, ca rezistenta pe pleoape e in continuare la fel de dezamagitor, dar nuanta cea mai deschisa e un bej-bronz perfect pentru highlight!


  • LA Colors Eyeshadow Traditional - I'm a sucker for nudes si daca sunt si sidefate, cu atat mai bine pentru vara :)


  • Ruj Avon UCR Latte Cream - e un bej destul de inchis pentru tenul meu, mi l-as fi dorit putin mai deschis, dar il combin cu urmatorul.. (e putin murdar, l-am vazut cand editam poza, sorry)

  • Ruj Sleek Sheer BabyDoll - roz mai aprins ca el n-am mai avut! Nu-l pot purta singur pe buze (I look like Nicki Minaj!!), dar combinat cu cel de la Avon, iese un nude-rose, bej-rose foarte dragut si natural.


  • Crema de corp Oriflame Precious Moments - am comandat-o pentru ca stiam ca aroma parfumului din aceeasi gama se aseamana foarte bine cu Givenchy Ange ou Demon - le Secret, care este preferatul meu.. Crema nu are un miros atat de puternic, dar se apropie destul de mult.


  • NYX Long Pencil Eye Black - de vreo 3 luni, singurul produs pentru conturat ochii a fost fardul negru din paleta Sleek, dar in mai, am revenit iar la creionul pe care il foloseam inainte :)


  • Sleek Pout Paint Minx - needless to say, e unul dintre cele mai bune luciuri/lipstains pe care le-am incercat pana acum. Singurul dezavantaj e ca se strange putin la marginea buzei, dar se repara cu un ruj intr-o nuanta apropiata.


  • Flormar Supershine 22 - mi-am dorit nuanta 21 de cand a aparut si am cautat-o la cateva standuri.. N-am gasit-o asa ca mi-am luat inima in dinti si m-am ales cu un alb/bej laptos.. Pacat ca devine opaca dupa 5 straturi, dar rezista mult.



PS: It feels good to be back :) Aveti grija de voi!

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.