joi, 10 mai 2012

Testeaza Normaderm cu mine!

Hey ♥

Probabil ati citit deja in blogosfera despre campania Normaderm, care s-a desfasurat in urma cu aproximativ 1 luna pe 6 bloguri. Fiecare bloggerita a ales 6 cititoare si alte 6 bloggerite care sa testeze noua crema Normaderm de la Vichy, cu posibilitatea castigatoarelor de a organiza la randul lor pe bloguri giveaway-uri pentru alte 6 cititoare :) Din cate am inteles, campania se desfasoara in jurul cifrei 6, pentru ca Normaderm e o crema care promite sa combata 6 probleme ale tenului.

Eu o testez de abia o saptamana, dar stiti cum suntem noi fetele.. Ne facem deja o impresie din primele zile, indiferent ca e vorba de produse cosmetice sau.. altceva :D Totusi, n-as putea sa ii fac un review complet pentru ca nu mi se pare suficienta perioada pe care am testat crema si vreau sa fiu sigura de ceea ce scriu. Asa ca am ales sa va scriu despre prima impresie pe care mi-a lasat-o crema Normaderm dupa 1 saptamana de utilizare.


Ce promite: Corecteaza cele 6 semne principale ale tenului cu probleme: (sursa)
  • imperfectiuni
  • pori dilatati
  • luciu
  • roseata
  • pete post-acnee
  • relief neuniform

Cum o aplic: Ar fi trebuit sa o aplic pe toata fata, dar dupa prima zi in care am facut asta, m-am razgandit.. Am aplicat-o strict in zonele cu probleme, seara, dupa demachiere si curatare.

Prima impresie: Dupa prima zi in care am folosit-o pe toata fata, mi-am dat seama ca e putin prea puternica pentru mine. O consider mai potrivita unui ten mai gras decat al meu, am impresia ca mie mi-l usuca cam mult, fata de cat as avea nevoie. Cu toate astea, cand o aplic in zonele cu probleme, mi-a placut. Imi usuca zona respectiva si grabeste vindecarea cosurilor, dar nu-mi pot da seama dupa 1 saptamana daca poate sa si previna reaparitia lor. De obicei, tratamentele pentru acnee dureaza mult si procesul e lung, nu se vindeca intr-o saptamana si nici nu se rezolva atat de repede problema reaparitiei.

Nu am avut nicio reactie adversa la crema, nu mi-a cauzat niciun fel de probleme in zonele in care am aplicat-o si nici nu mi-a inrautatit situatia. Am folosit-o impreuna cu gelul de curatare Normaderm, seara. Nu are niciun miros specific, are o consistenta light, lucru care imi place foarte mult! Se aplica usor, intra in piele imediat si nu lasa pelicula la suprafata dupa aplicare.


Trebuie sa aveti in vedere un lucru foarte important si anume ca 1 crema nu va rezolva toate problemele. Nu cred in asa ceva si nici nu am inceput testarea cu gandul ca as putea gasi crema minune. Normaderm ca poate ajuta doar sa va intretineti un ten curat, fara imperfectiuni, poate sa impiedice aparitia problemelor, dar nu le combate. Trebuie sa stiti ce asteptari sa aveti de la o crema, sa fiti constiente ca problemele tenului sunt la fel de importante ca orice alta afectiune de natura medicala, care se trateaza corespunzator. Si cum am spus, tratamentul este lung si necesita multa rabdare, nu se rezolva totul intr-o saptamana!

O sa revin cu reviewul complet peste inca 2-3 saptamani de utilizare, in care o sa incerc sa povestesc cat mai pe larg experienta mea cu Normaderm si efectele pe care le-a avut la nivelul tenului meu.

*Parerea exprimata e strict personala, in urma experientelor mele. Atat crema Normaderm, cat si gelul de curatare au fost primite in cadrul campaniei de testare Normaderm.*

Testeaza si tu Normaderm cu mine!

Pentru cititoarele blogului, am posibilitatea sa le ofer din partea sponsorului campaniei alte 6 creme anti-imperfectiuni Normaderm. Ce trebuie sa faceti pentru a putea castiga una din creme este simplu. Scrieti-mi un comentariu la aceasta postarea, povestindu-mi problemele voastre cu tenul. Cu ce anume va confruntati, de cand, cum le tratati si ce rezultate ati avut pana acum. Eu voi alege din comentarii, doar 6 cele mai interesante si mai convingatoare.

Puteti trimite comentarii de astazi (10 mai), pana miercuri (16 mai) - 6 zile :)

Ca reguli, trebuie sa ma urmariti prin GFC (sidebar stanga), intrucat trebuie sa premiez cititoarele blogului. Nu uitati sa-mi lasati adresa de mail in Disqus, NU in cadrul comentariului!!!

Daca ati castigat in prima parte a campaniei, pe unul din cele 6 bloguri initiale, nu mai aveti posibilitatea sa va inscrieti acum. Giveaway-ul Normaderm se desfasoara concomitent pe mai multe bloguri castigatoare in prima etapa, dar va puteti inscrie doar pe unul din acestea. Inscrierile duble vor fi descalificate.

Va rog sa respectati regulile, nu mi se par deloc grele, avand in vedere faptul ca sponsorul ofera posibilitatea atator persoane de a testa noua crema Normaderm.


Multa bafta si astept inscrierile voastre!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.