luni, 7 mai 2012

NOTW: Shiny melon

Hey ♥

De cate ori e soare afara, imi revine cheful de unghii viu colorate :D Asa ca m-am conformat vremii din ultimele zile si am incercat o combinatie la care ma gandisem de ceva timp.. Recunosc ca ma asteptam sa arate putin diferit, in ideea ca pe inelar nu m-as fi asteptat sa se vada prea tare culoarea de baza.. Dar dupa 2 straturi de lac Essence, tot se mai vede, iar al 3lea strat chiar nu am curaj sa-l dau. Imaginti-va daca un strat se curata cu dificultate, 2 straturi cu putina rabdare, al 3lea ar fi fost "the cherry on top" :)) 

Dar imi place cum a iesit si cred ca se potriveste cu vremea frumoasa si calda din ultima perioada :) Voi ce nuanta mai purtati zilele astea?

Am folosit:
  • Rimmel Lasting Finish (058 Lemon Drop) - pe toate unghiile
  • Rimmel Lasting Finish (170 Lively Lilac) - pe inelar
  • Essence (67 Make it Golden) - pe inelar




Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.