luni, 9 aprilie 2012

Tag: Cat costa fata ta?

Hey ♥

Am vazut acum ceva timp un tag dragut prin blogosfera si am vrut neaparat sa-l fac si eu :D L-am vazut intai la Ami, si apoi la Choco

Ce trebuie sa fac? 
Sa adun preturile tuturor produselor pe care le folosesc intr-o zi pentru machiajul fetei.

AS: Tagul nu are scopul de a ne lauda cu produsele folosite sau cu preturi mari, ci doar pentru fun :)

Zilnic, tind sa schimb produsele, in special fardurile.. Asa ca am decis sa fac tagul adunand produsele folosite astazi; in unele zile, pretul poate varia :) Hai sa vedem cat a costat fata mea astazi: (preturile sunt scrise cu aproximatie)
  • Crema de fara Elmiplant pentru ten uscat - 16 lei
  • Apa termala Vichy - 20 lei
  • Fond de Ten Vichy Aerateint nr. 23 - 70 lei
  • NYX Concealer in a jar, nuanta Light - 17 lei
  • Oriflame Studio Artist Concealer - 9 lei
  • Pudra Astor AntiShine Mattitude - 35 lei
  • NYX Blush (Peach) - 20 lei
  • Rimmel Eyebrow Pencil - 12 lei
  • Essence Eyeshadow Base - 15 lei
  • L.A Colors Eyeshadow Palette (Traditional) - 7 lei
  • Avon Quad (Sandy Corals) - 17 lei
  • Sleek MakeUp (Au Naturel) - 35 lei
  • Sleek MakeUp (Original) - 35 lei
  • NYX Eyeliner (Moss) - 8 lei
  • Oriflame Wonder Lash Mascara - 11 lei
  • Astor Big & Beautiful Boom Mascara - 30 lei
  • Avon Color Trend Mono (Frosty Beige) - 8 lei
TOTAL: 365 lei

Cel mai mult am investit in produsele pentru ten, clar mult mai scumpe decat restul pe care le folosesc, pentru ca mi se par cele mai importante si cele care imi influenteaza cel mai mult aspectul tenului. 

Trebuie sa mentionez ca din fiecare paleta de farduri am folosit doar o singura nuanta din fiecare paleta de 12, in cazul Sleek si LA Colors, si din cele 4, in cazul quadului de la Avon. Sa nu va imaginati ca am avut cine stie ce combinatie de culori :))

E de la sine inteles ca pretul platit pentru toate produsele nu este valabil pentru o singura zi, intrucat produsele le folosesc de mai multe ori, iar unele dintre ele deja le am de cateva luni. Preturile sunt, evident, pentru intreaga cantitate de produs in cazul fiecaruia, nu raportat la o singura folosire :)

Mi-ar placea sa vad tagul asta la mai multe bloggerite, sunt convinsa ca e amuzant si pentru ele sa "puna un pret" :) Daca aveti chef si rabdare, faceti si voi o mica adunare a produselor folosite intr-o zi si lasati-mi un comentariu. Sunt curioasa la ce rezultat ajungeti :D


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.