miercuri, 11 aprilie 2012

Castigatoare Essences by Coty

Hey ♥

Stiu ca s-a lasat asteptata postarea asta, am un program ceva mai incarcat zilele astea din cauza pregatirilor de Paste si sunt convinsa ca si voi la fel :) 

Ieri am incheiat giveaway-ul sponsorizat de cei de la Essences by Coty, carora le multumesc din nou pentru atentie :) Au fost 60 de inscrieri, nu am verificat fiecare inscriere in parte, ci doar castigatoarea, asa cum fac de fiecare data.. M-am bazat pe incredere ca fiecare dintre participanti s-a inscris corect.. 

M-a deranjat foarte tare faptul ca majoritatea nu au putut citi pana la capat regulile. V-am rugat cu litere mari si bolduite sa nu va lasati adresele de mail in cometariul de inscriere. Nu am numarat cate adrese de mail apar pe pagina respectiva pentru ca probabil as fi fost si mai dezamagita, dar am trecut cu vederea :)

Sa nu credeti ca nu am citit fiecare comentariu in parte. Am pus o intrebare si m-am asteptat la raspunsuri sincere din partea voastra. Unele au fost, altele mai putin, ati considerat intrebarea o regula in plus pentru giveaway, dar eu am scris-o cu un scop, si chiar daca am ales cu random.org, am facut propiul meu clasament :) 

Am ales cu random un numar apoi am numarat de sus in jos (de la cel mai vechi comentariu la cel mai nou) pana am ajuns la comentariul castigator.


Felicitari! O sa iti trimit un mail sa te anunt, asa cum am spus, si astept raspunsul tau cu datele :)

Va multumesc pentru participare si va astept si alta data, poate cu un alt premiu la fel de frumos ca cel de acum. 
Paste fericit!

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.