luni, 30 aprilie 2012

April's Faves

Hey ♥


S-a mai terminat o luna din 2012 si am reusit sa trag linia pentru lista cu produsele preferate de luna aceasta :) Nu am pus foarte multe, pentru ca pe majoritatea le stiati deja, nu imi schimb preferintele atat de repede, dar cateva produse mi-au fost de mare ajutor in luna aprilie.

Se simte ca incepe vara si voi reveni iar la produsele fresh de anul trecut, abia asteptam momentul asta! 

Voi ce produs ati folosit cel mai des luna asta?


Apa termala Vichy - a fost primul produs de acest gen si mi-a placut foarte mult. Mai am putin din ea pentru ca era recipient mic (50 ml), dar cred ca o voi recumpara pentru vara.

Astor Eyeshadow 600 Parma - looove it! Nu cred ca a fost vreo zi in care sa nu-l folosesc, iar combinatia cu cel de la Essence imi place la nebunie! Am facut poza separat ca sa vedeti nuanta mai clar :)


Essence Natverturista Eyeshadow 01 Barefoot through the moss - nu cred ca se vede bine in poza, dar e un fard baked, combinatie de verde cu auriu :)

NYX Eyeliner Teal - cum am spus, vine vara, incep sa folosesc iar creioanele colorate de care ma feresc in timpul iernii.. Don't know why..

Vichy Dermablend 25 Nude - Nu m-a incantat ca fond de ten, dar ca si corector anticearcane e foarte bun! Il combin de obicei cu cel de la Oriflame, pentru ca nuanta e putin prea inchisa pentru tenul meu.

Oriflame Studio Artist Concealer Light - nu-mi mai place decat in combinatie cu Dermablend, dar n-as renunta la el :D

Avon Advance Techniques Dry Ends Serum - l-am ascuns in spate ca sa nu se vada chiar atat de bine ca recipientul e.. gol :D Need to refill a.s.a.p.!

Deodorant Fa NutriSkin - "Told you it was good for summer" :D Mi-a fost recomandat de o prietena si nu m-a dezamagit pana acum.


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.