luni, 26 martie 2012

Rising from the ashes..

Hey ♥

Sunt curioasa cate dintre voi va mai amintiti de mine.. Ok, nu va inghesuiti, am inteles, am disparut complet, fara sa mai scriu nimic.. In ultimele luni am avut cateva probleme personale si am fost foarte ocupata.. Abia mi-am revenit dupa sesiune si abia mi-am reintrat in ritm cu noul orar, care, let me tell you, it's a mess! Sa plec dimineata si sa ajung seara acasa e foarte obositor si cele care aveti program prelungit la munca, stiti ce inseamna.. :(

Nu mai are rost sa spun cat de rau imi pare pentru faptul ca am abandonat practic de tot blogul in ultimele 2 luni.. N-am uitat de el, ba chiar incercam sa imi fac timp cateva minute in fiecare zi sa scriu, dar dupa ce am absentat atat de multa vreme, zau daca mai aveam curaj sa mai scriu.. O data pentru ca mi-am iesit din ritm si din idei, si in al 2lea rand, din cauza ca nu vroiam sa fac ceva doar "de umplutura". Asa ca am lasat de pe o zi pe alta si lasat a fost..

Am o gramada de chestii pregatite, in schimb.. Subiecte despre care vroiam sa scriu inainte sa "dispar" siiii un mic giveaway de primavara in colaborare cu Essences by Coty Romania. Sper ca o sa va placa :)

Pana una alta, asta e postarea "de umplutura", vreau sa vad, sunt curioasa, cate fete isi mai amintesc de mine.. Daca nu ma mai urmariti.. I get your point, si pe mine ma deranjeaza cand fetele dispar de pe bloguri care imi plac, dar le si inteleg, pentru ca multe renunta pentru lucruri personale foarte importante..

Eu nu am renuntat de tot, pentru ca de cand am inceput, mi-a facut placere sa scriu asa ca, trust me, you won't make me go away that easy :D Stiu ca am multe de recuperat, dar hey, incerc sa ma adaptez!

Va multumesc mult pentru mailurile pe care le-am primit intre timp, pentru mesajele de pe Facebook, am fost placut surprinsa sa le vad si sa le citesc si trebuie sa recunosc ca daca n-ar fi fost, nu cred ca mi-as fi reluat activitatea prea curand.. Thank you thank you thank you & promit sa incerc sa nu dezamagesc pe nimeni :)


PS: imi propun sa scriu 1x la 2 zile, sa vedem daca ma pot tine de promisiune :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.