sâmbătă, 31 martie 2012

March's Faves

Hey ♥


Obisnuiam sa fac astfel de postari la inceputul lunii consecutivei celei ale carei produse preferate le prezentam, dar m-am gandit ca ar fi mult mai ok daca as incerca sa fac postarile de genul acesta inainte ca luna respectiva sa se termine.. Pe langa faptul ca am cele mai mari sanse sa uit in luna urmatoare, asa macar stiu sigur o chestie :D

Stiu ca nu am mai adunat de ceva vreme produsele preferate la sfarsitul lunii, dar de cand mi-am pierdut toate datele si implicit si imaginile deja pregatite pentru genul asta de postare, parca mi-am pierdut si din entuziasm.. Si bine, si putina lene sa refac imaginile :)



Sper sa va fie folositoare postarea si sa gasiti produse interesante. Eu le-am folosit cel mai mult in martie si imi plac la nebunie.

Sleek Makeup - The Original : Nu se vede foarte folosita, dar de cum a venit primavara, am inceput sa folosesc in special culorile pe linia inferioara a genelor :D



NYX Blush - Peach : E nuanta perfecta de blush, cred ca am mai spus-o de nenumarate ori pe blog, sunt deja la al 2lea si mai am unul de rezerva.



Essence Primer - I love Stage : Nu cred ca l-am testat vreodata, de cand il am, atat de intens cat am facut-o luna asta! Si rezultatul: pentru mine, e primerul perfect! (bineinteles, conteaza si fardurile folosite)




Oriflame Studio Artist Concealer - Light : Nu e extraordinar pentru cearcane, dar asigura o acoperire mai mare a fondului de ten, in special in regiunile cu tendinta de inrosire a tenului.




 Astor Big & Beautiful Boom - Black : Stiti de cand am rimelul asta? Exact exact din luna octombrie, de atunci il folosesc zilnic.. Abia acum a inceput sa dea semne ca se usuca. Loved everything about it!



B.U. - Hippy : L-am primit de Craciun si sunt tare multumita de el :) E perfect pentru primavara, vara, are o aroma foarte fresh, care mi se potriveste.



Avon Planet Spa Masca Iluminatoare si Exfolianta - Am ramas placut surprinsa de ea si intentionez sa o recumpar. Parca as incerca si altele, dar imi lasa pielea atat de fina incat nu cred ca rezist tentatiei :))




Voi ce produse ati folosit cel mai des in ultima luna?


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.