miercuri, 22 februarie 2012

Top 5 produse sub 10 de lei

Hey ♥

Did you miss me? Cause I did miss you :) Am prins putin timp liber si mi-am amintit ca am ramas "datoare" cu topul celor 5 produse sub 10 lei pe care le recomand. Acum cateva saptamani va aratam topul meu pentru produsele sub 20 de lei si va ziceam ca intentionez sa fac si pentru preturi mai mici.
Link
So here it goes, sper sa va fie de folos si tare mi-ar placea sa stiu si de la voi macar un produs sub 10 lei pe care il recomandati :) Looking forward for that in comments!

  • Kallos Flat Iron Spray

Il folosesc de cateva luni, decat in zilele cand folosesc placa si ondulatorul, desi scrie ca se poate folosi inainte de orice sursa de caldura, inclusiv foehn. Il evit totusi, pentru ca are usoara tendinta sa imi usuce varfurile. Urmeaza un review detaliat, promit :D



Pret: 9 lei/150ml - am uitat sa-i fac poza individuala :)

  • Flormar Nailpolish

Love/hate relationship over here, dar sunt multumita de raportul calitate pret si rezista pe unghii suficient pana sa ma plictisesc de o nuanta.. de obicei, la 4-5 zile schimb oja. Unele sunt mai opace de la primul strat, altele se aplica mai greu, cu dungi, iar altele sunt super! Depinde in principiu de nuanta, gama nu face diferenta din cate am observat pana acum.



Pret: 7 lei/12ml

  • Dove Intensive Care Hand Cream

O folosesc tot timpul, mi se pare cea mai accesibila crema de maini pentru mine si nu are senzatia de glicerina dupa ce o aplic. Pentru miros? A plus!



Pret: 8-9lei/75ml

  • ELF Essential Contouring brush

Ramane una dintre pensulele mele preferate pentru blush, nu pentru contur. Pentru ca am fata mica, am nevoie si de o pensula care sa ma ajute sa aplic blushul numai pe pometi, nu pe intreg obrazul, si reusesc foarte bine cu cea de la ELF.

Pret: 8 lei
  • ELF Essential Quads

Surprinzator, imi plac! Sunt destul de mici si le-am condamnat la prima vedere, dar pentru mine sunt dintre cele care rezista cel mai mult in timpul zilei, fara sa se stranga.. Iar vara nu fac diferenta, sunt la fel de ok.. Pacat ca se consuma repede.. Sau le consum eu folosindu-le prea des :D



Pret: 8 lei



Va doresc o saptamana frumoasa in continuare si mult spor in ceea ce faceti in timpul zilei, fie ca sunteti la servici, la facultate sau ca mine, inca in sesiune..


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com

Va pup!
XOXO.