vineri, 24 februarie 2012

Sunt vALLuntar!

Hey ♥

Acum cateva saptamani am aflat de campania initiata de Editura All.. Si pentru ca nu as gasi un mod mai bun de a prezenta campania decat au facut-o chiar cei care au initiat-o, puteti citi pe blogul lor despre ce este vorba. Mi s-a parut o initiativa foarte buna, originala, m-am hotarat sa particip si eu si am fost foarte bucuroasa ca m-au acceptat!

Ce trebuie sa fac? Dupa ce primesc o carte de la Editura All, trebuie sa o citesc si sa ii fac o recenzie pe blog, articol care va fi "rasplatit" din partea editurii cu 15 minute de voluntariat la un centru ales de noi. Fiecare comentariu la recenzie (nu la aceasta postare!) va fi rasplatit cu alte 3 minute de voluntariat :)

Ca si carte, mi-am ales "Discursul Regelui", de Mark Logue si Peter Conradi.



Am vazut filmul (King's Speech), premiat cu Oscar in 2011, si mi-am dorit sa citesc si cartea. Desi stiu deja actiunea si cunosc personajele, mi se pare mult mai palpitant sa vad si viziunea din carte, care poate e chiar diferita de cea din film. Abia astept sa incep sa citesc, sa vad daca reuseste sa-mi transmita mai multa emotie decat a facut-o filmul :)

Intentionez sa o termin in 3-4 zile pentru ca are doar 217 pagini si sunt si curioasa de ce parere imi voi face la final :D


Pe a 4a fata a copertii sunt cateva informatii despre ce este vorba in carte, in caz ca nu stiti povestea, there you go!



Multumesc editurii All pentru ca m-au acceptat in campania de voluntariat si sper sa reusesc sa "ii pun la treaba" in urma recenziei cartii!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.