sâmbătă, 4 februarie 2012

Inspirational: Valentine's Day

Hey ♥

Dupa cum bine stiti, am intrat in Februarie, luna pe care cele mai multe fete o asociaza cu Valentine's Day, pe data exacta de 14. Am spus fete pentru ca baietii.. well.. nu chiar asa de entuziasmati din cate am observat pana acum :))

Nici eu nu sunt o V-day junkie, ba mai mult, mi se pare o zi normala, n-am sarbatorit-o niciodata si nici nu imi doresc. Prefer Dragobetele, dar nu condamn pe cele care sarbatoresc si pe 14 februarie.. ce-or sarbatori :D

Zilele trecuta ma uitam pe Youtube la noile upload-uri ale canalelor pe care le urmaresc constant si am observat din ce in ce mai multe filmulete cu sfaturi de machiaj, outfits, etc, pentru Valentines. M-am gandit sa fac o selectie si sa vi le arat pe cele care mi-au atras atentia in mod special si fetele ale caror sfaturi le-as urma intr-o astfel de zi. Oricum o sa ma inspir de la ele, dar pentru zilele obisnuite, nu neaparat pentru V-Day. Machiajele mi se par foarte potrivite pentru primavara-vara, iar tinutele sunt majoritatea comode si imi plac mult! La unele filmulete o sa vedeti si cateva idei pentru par, eu una as alege bucle lejere, mai ales pentru vremea care e afara :D

PS: am incercat sa aleg dintre cele care nu vorbesc foarte mult, ci in principal, arata :D

Sa-mi spuneti care v-a placut cel mai mult si pe care ati vrea sa-l recreati :) Sau ce v-ar placea sa faceti de V-Day?










Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.