joi, 26 ianuarie 2012

Top 5 produse sub 20 de lei

Hey ♥

Stiu, stiu, absenta, I plead guilty! Dar probabil ca va imaginati deja ca am intrat in sesiune si mai dureaza (mult!) pana termin, asa ca o sa mai raresc prezentele pe blog. Totusi, incerc sa-mi fac timp, intre pauzele de invatat si... invatat, sa mai si scriu :) Asa ca sa nu ma "bateti" prea tare ca nu scriu lucruri super interesante, sau reviewuri asa de lungi cum am mai facut, cel putin nu o perioada.. Nu cred ca o sa am atata timp liber si cu siguranta as vrea sa mi-l petrec departe de calculator, sa ma recreez.

Oricum.. Am citit azi pe blogul lui Miuri un top cu 5 produse sub 10 lei si am vazut ca circula de mai multa vreme prin blogosfera astfel de topuri. Cum aveam mare chef de un tag, m-am gandit sa "preiau" si eu ideea topurilor si sa va arat ce produse as recomanda eu dintr-o anume sfera de pret.

O sa incep cu topul cu produse sub 20 de lei, iar saptamana viitoare va arat si produsele sub 10 lei.


Intamplator sau nu, majoritatea produselor pe care le recomand sub 20 de lei sunt cele pentru ingrijire si mai putin pentru machiaj. 20 de lei nu e o suma mare, dar nu am gasit sincer produse sub pretul asta pe care le-as recomanda cu atata caldura cu cat le recomand pe cele prezentate :)

  • Vichy Essentielles Cleanser

L-am laudat in nenumarate randuri si cred ca stiti deja ca e preferatul meu in materie de curatare. Il folosesc de aproape 5 luni, insa nu zilnic, motiv pentru care nici nu l-am terminat. Chiar daca imi place foarte mult, prefer sa il folosesc mai rar, aproximativ de 4x/saptamana pentru ca imi usuca tenul si uneori e prea mult.

Pret: 19 lei/100ml

  • Elmiplant Crema hidratanta pentru ten uscat/sensibil

Daca ma cititi de mai mult timp, trebuie sa stiti ca sunt complet acaparata de crema asta! Daca mi se termina si nu am la indemana o cutiuta noua, innebunesc.. Nu vreau sa va spun cat ma tine o cutiuta, pentru ca o folosesc la discretie, ori de cate ori simt nevoia, si se termina foarte repede.. Desi e destinata tenului uscat, you must know, nu e grasa absolut deloc, ba din contra, mi se pare chiar mai light decat cea pentru ten normal.. + are un miros atat de dulce ♥

Pret: 15 lei/50ml

  • Avon Planet Spa Illuminating Mask

I-am facut reviewul acum cateva zile pe blog, iar daca l-ati citit, stiti ca imi place :) Pana acum, e singura masca de fata din comert pe care o recomand, ca de altfel, e singura pe care o folosesc. Nu am rabdare sa-mi prepar singura mastile si plus de asta, o masca facuta acasa cu ingrediente din magazin are poate la fel de multi conservanti ca una deja cumparata.. Cel putin, nu ma simt mai bine daca imi aplic o masca de fructe home-made, cand stiu ca fructele respective au fost tratate cu chimice ca sa atraga de pe rafturile din magazine. Same sh** to me :D Pentru detalii despre masca: there you go!

Pret: 16 lei/75ml

  • Avon Advance Techniques Ser pentru varfuri despicate

Il folosesc de mult timp si sunt multumita. Nu imi lipeste varfurile despicate la loc, nu regenereaza, nu reface, nu e minune.. Dar imi mentine varfurile hidratate si astfel, prelungeste "viata" lor.. Nu se despica la fel de repede pe care ar face-o atunci cand nu il folosesc..

Pret: 18 lei/30ml

  • Creion-gel Avon SuperShock Black

Toata lumea il lauda, toata lumea e multumita de el. Cel putin eu n-am auzit pe nimeni care sa se planga de creionul asta. E usor de folosit, de manevrat, de trasat linii cu el, groase subtiri, drepte. Culoarea e un negru intens, finish-ul aproape mat si rezista suficient pe pleoape cat sa nu va fie teama ca se intinde. L-am testat si la apa si a trecut cu brio, dar nu este rezistent si daca insistati, se ia. Insa e varianta cea mai simpla, dupa parerea mea, pentru eyelinerele gel/lichide, daca nu va descurcati cu pensula, periuta sau varf tip carioca.

Pret: 12 lei


Toate preturile produselor Avon sunt preturile de catalog, la reducere. Pretul clenserului de la Vichy e subiectiv, l-am gasit intr-o farmacie Sensiblu, acum 2 saptamani, insa eu l-am achizitionat cu 22 de lei.


Sper ca vi s-a parut util tipul acesta de post si ca ati descoperit, in caz ca nu stiati deja, niste produse bune pentru pretul de sub 20 de lei.


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.