sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Review: Liz Earle Skin Tonic Spritzer

Hey ♥

Cele care cititi majoritatea blogurilor de beauty probabil ati citit si reviewurile fetelor la demachiantul de la Liz Earle. De altfel, si eu am facut un review la acel demachiant acum cateva luni si am fost destul de incantata de el, il gasiti aici :)

Dupa ce au citit si cei care se ocupa cu PR-ul la Liz Earle, au fost draguti si s-au oferit sa-mi trimita si produsele pentru urmatorul pas in ingrijirea tenului, si anume o lotiune tonica si o crema hidratanta, potrivita tipului meu de ten. Le-am folosit pe amandoua de aproape 1 luna si jumatate asa ca a venit si randul lor la "puricat" :D

Once again, thank you, Liz Earle for the beautiful packaging!


Nu stiu ce s-a intamplat cu restul bloggeritelor pentru ca nu am mai citit de multe reviewuri la produsele Liz Earle, cel putin nu asa de multe ca in cazul demachiantului, iar daca ati incercat aceste 2 produse de care vreau sa va vorbesc, mi-ar placea sa aflu si parerea voastra in legatura cu experienta voastra cu ele :D

Pentru inceput, o sa va povestesc despre tonic, urmand ca in timpul saptamanii sa scriu si despre crema.


Descriere neoficiala: Liz Earle Instant Boost Skin Tonic Spritzer
Ce promite: Revitalized, refreshed and soften skin.
Face? Da.
Parere personala: Am avut de ales intre 2 variante ale lotiunii tonice, spray sau recipient clasic (caz in care, lotiunea tonica se aplica cu ajutorul unui disc demachiant) si eu am mers pe varianta spray. Mi s-a parut mai igienic asa. N-am mai folosit un tonic de aproape 2 ani, a fost tare ciudat la inceput, cand am introdus si pasul asta in rutina zilnica.

Imi place ambalajul. Stiu, stiu ca mereu incep cu asta, dar daca nu-mi place recipientul in care primesc produsul, nu ma mai atrage, pur si simplu.. I'm a sucker for cute packaging :) Mi se pare foarte dragut amabalajul, simplu, si contine toate informatiile necesare mie pentru un produs de genul lui. Iar faptul ca e spray e super! A fost prima data cand am folosit un tonic cu dozator de tip spray & it was great :) Love it!


Mirosul mi s-a parut ciudat la inceput, dar m-am obisnuit pe parcurs si a inceput sa-mi placa. Are o usoara aroma florala, de trandafiri cred, e perfect pentru vara! Efectul lui e foarte refreshing (nu gasesc corespondent in romana in momentul asta :|), mai ales dupa o baie fierbinte, simt ca e exact ce-i trebuie tenului meu pentru a se revigora, iar dimineata pur si simplu ma trezeste chiar si dupa un somn de doar cateva ore :D

Am folosit deja jumatate din el, dar m-am oprit undeva la inceputul lui decembrie, nu pentru ca nu-mi mai place, ci pentru ca vreau neaparat sa pastrez o cantitate suficienta pe care sa o folosesc la vara! Cred ca e genial pentru zilele toride si trebuie sa fiu pregatita.. Presimt ca o sa abuzez de el :))

Nu am observat efecte negative asupra tenului meu, ba din contra, mi se pare ca arata mult mai "viu", revigorat si curat. Imi place ca dupa ce foloseam tonicul, imi simteam tenul cu adevarat curat si pregatit pentru hidratare.

Alcohol free. Kudos!

Cantitate: eu am varianta de 200ml, am vazut ca exista si de 50 ml. E suficienta pentru 2 luni de folosire zilnica, dar 1 singura data pe zi. Eu il foloseam numai seara, dupa demachiere, pentru ca dimineata nu simteam nevoia, iar pe ambalaj nu se mentioneaza numarul de folosiri pe zi. Mie imi sunt de ajuns 3 "spritz" pentru intreg tenul si il las sa se usuce pur si simplu :)

Ca pret, mi se pare accesibil.


Nu-mi place ca produsul nu-mi este foarte la indemana. Am mai mentionat si in cazul cleanserului, nu am probleme cu produsele, nu am avut efecte secundare, nu mi-au daunat cu absolut nimic, le-am indragit enorm, doar ca imi este foarte greu sa dau comanda de fiecare data tocmai din UK pentru un demachiant, un tonic si o crema. Sunt produse foarte bune, nu zic altceva, dar mi-ar placea de exemplu sa le gasesc mai usor.. Problema nu e in niciun caz comanda online in sine, ci mai mult faptul ca nu dispun de o modalitate de plata online (din cauza cardului pe care il am) si pretul produsului creste destul de mult din cauza transportului :(

Overall, mi-a placut foarte mult, e un produs bun, de care am fost multumita si cu care m-am inteles de minune. A facut echipa buna cu crema hidratanta pe care am primit-o, dar as prefera sa pastrez subiectul asta pentru rewiev-ul cremei in sine.. You'll see :)

N-as putea sa fac o recomandare in cazul tonicului pentru ca tenurile sunt diferite de la o persoana la alta, iar ceea ce mie mi-a facut bine, poate voua sa nu va prieasca.

Pret: 12,50 lire
Unde il gasiti?
Online aici.
O sa mai cumpar?
Din pacate, nu cred.
Nota: 9/10

daca va intereseaza si ingredientele :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.