luni, 30 ianuarie 2012

NOTW: Cracked black

Hey ♥

Acum ceva timp au aparut pentru prima oara si in Romania ojele crackle. Probabil ati vazut deja la Flormar (cele din gama Graffitti daca nu ma insel), la Rimmel, OPI, Barry M, China Glaze, Alix Avien - sunt doar o parte din firmele pe care le-am vazut pe net. Nu m-am interesat pana acum pentru ca nu ma atrag cu nimic, prefer sa am unghiile lucioase, normale, fara modele..

Insa de la "secret" Mos Craciun, am primit anul asta(trecut) o oja de la Rimmel Crack Your Colour Crazy Top Coat (de ce or pune unii nume asa lungi, it beats me!), nuanta 010 Black Graffitti.

Am incercat-o de cateva ori pe diferite nuante de oja si cel mai mult mi-a placut cum se vede deasupra culorilor neon, aprinse, culori vii.. Zilele trecute mi-am facut unghiile cu oja de la Astor Quick n' Go si am vrut sa incerc si top coat-ul crackle pe toate unghiile (il folosisem pana acum doar pe inelare).

Nu stiu cat rezista, nu mi-a placut rezultatul pentru ca nuanta ojei de la Astor mi s-a parut prea inchisa si nu se vedea mare diferenta decat daca te uitai atent.. O sa incerc in schimb in vara pe niste oje mai deschise la culoare, probabil pe cele din gama Neon de la Flormar si trebuie sa se vada mult mai bine! Mi-am sters unghiile a treia zi, asa ca nu pot sa-mi dau cu parerea despre rezistenta, dar a crapat frumos, "uniform", am aplicat un singur strat subtire. Ah, si cel mai important, s-a uscat foarte foarte repede! :)

Va las mai jos si rezultatul, sa-mi spuneti cum vi se pare. Voua va place modelul asta "cracked"? Cu ce nuante de oje imi recomandati sa incerc negrul?

*excuse me, n-am observat pe degetul mijlociu "porcusorul" negru de pe marginea unghiei! N-am modificat in Photoshop :))



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.