vineri, 20 ianuarie 2012

NOTW: Classic French Much?!

Hey ♥

AS. nu stiu de ce au iesit atat de neclare pozele pe blog, in calculator se vad normal :(

First of all, sa stiti ca nu mi-a iesit niciodata (never, ever!) french-ul.. Niciodata! Am incercat de nenumarate ori, tot felul de variante, cu scotch, cu mana libera, cu model fix pe linia unde se termina, nu mi-a iesit. Si deci n-am purtat ever manichiura french pentru ca nu am fost nici la salon.. Cu toate astea, imi place la nebunie. Multe fete il considera banal, dar mie mi se pare un model ingrijit, feminin, simplu; alte fete il poarta mereu, in continuu.. Eu m-as plictisi sincer la un moment dat, si l-as insela cu cateva nuante inchise, dar dintotdeauna mi-am dorit sa incerc..

Cum am reusit in sfarsit sa-mi fac singura? De 2 zile ma tot gandeam la o varianta si am zis sa o pun in aplicare, sa vad daca functioneaza.

Fyi, sunt neindemanatica de fel, asa ca varianta pe care vi-o prezint o poate face oricine, it's really easy!!


Aplicati oja alba pe varful unghiilor, dar fata sa va intereseaza linia dintre cuticula.. Aveti in schimb grija sa aplicati uniform pe varf, in margine, sa se vada frumos. Asteptati pana se usuca bine bine de tot, apoi cu un buretel pentru machiaj (nu cele pe care le gasiti la farduri/truse, bureteii pentru fond de ten) il imbibati in acetona, in special una dintre margini, si incepeti sa stergeti incet oja alba in exces. Nu frecati, doar aplicati buretelul, marginea dreapta, peste unghie si tineti putin apasat, eventual miscati stanga-dreapta foarte usor..

Aveti grija la celelalte unghii, la cum tineti buretelul, ca puteti sa le stergeti din greseala sau sa le stricati.

Dupa ce ati terminat de curatat toate unghiile, aplicati lacul transparent, and that's it!

De acum, eu asa o sa procedez de fiecare data cand imi voi mai face french pentru ca e foarte usor si iese frumos :) Fara stickere lipite de unghii, fara scotch, fara atentie prea mare cand aplicati oja alba, sa nu va tremure mana, etc :)

Eu am aplicat 1 strat foarte subtire de lac de unghii de la Flormar (Supermatte M124) si un strat dintr-un lac de la Golden Rose cu flakes (nr 169). Oja alba este Farmasi, nr 0.


In unele imagini, se vede ca textura unghiei nu e neteda, asta din cauza sclipiciului, alt lac din pacate n-am avut, I know I need to buy one!

Cum vi se pare? :)




Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com sau laurenscaffe(at)gmail(dot)com
Va pup!
XOXO.