miercuri, 11 ianuarie 2012

NOTW: Blooming gold

Hey ♥

V-am aratat o poza zilele trecute pe Facebook cu unghiile de saptamana asta si va spuneam ca mi se facuse dor de primavara. Zau ca nu simt deloc iarna asta, nu-mi place! Si daca tot e miros de primavara afara, am scos din cutie ojele colorate si mai ales pe cea pe care am folosit-o cel mai mult vara trecuta.

E o combinatie intre Flormar 434 si Essence Make it Golden 67 primita de la Andreea. Mi se pare ca se potrivesc foarte bine impreuna si e perfecta pentru vara. Recunosc, mi-a fost putin ciudat sa port iar oja asta pentru ca n-o mai folosisem din vara si ma dezobisnuisem de nuanta asta.. Cu toate astea, I love it again!

Am folosit 2 straturi din oja Flormar (e perfect opaca) si 1 strat din lacul de la Essence, si intentionez sa-mi reziste aproximativ 1 saptamana. Pana acum, dupa 3 zile, e intacta :)

Tip: Nu stiu daca am mai scris pe blog, dar probabil majoritatea dintre voi, daca folositi lacuri cu sclipici chunky/flakes (particule mari de sclipici), stiti cat e de greu sa le stergeti de pe unghii. Eu procedez astfel: sterg bine toate unghiile o data cu acetona, apoi le tin in apa calduta cateva minute (maxim 5 minute, apa cat de calda o suport), apoi le mai sterg odata cu putina vata si acetona si se curata foarte usor :)

lacul de la Essence are si sclipici mic mic mic, se vede foarte bine in close-up



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.