joi, 29 decembrie 2011

Top 5 Songs Ever

Hey! ♥

Probabil majoritatea va pregatiti pentru Revelion, right? Fiecare isi cauta ba tinuta speciala, ba model pentru machiaj, sau chiar modele pentru unghii.. Si sa nu uitam bineinteles de coafura, eu intotdeauna o las lejera si uit de fiecare data cand vine vorba de ea.

M-am gandit sa inchei anul pe ritmurile unor melodii pe care le ador, melodii pe care le-am descoperit de-a lungul anilor si pe care le-am indragit ever since.. Nu o sa mai fiu activa zilele astea pentru ca am multe pregatiri de facut si timpul ma preseaza.. Le-am lasat pe ultima suta de metri, so here I am, incercand sa trag de timp si tot degeaba..

Urmatoarele melodii sunt primele 5 in topul meu de "preferate", le ascult de fiecare data cu mare placere si de foarte mult timp.. De obicei, ajung sa ma mai plictisesc de o melodie, desi initial imi place foarte mult, dar in top am avut grija sa pun numai melodii care si acum, dupa atata timp de ascultat, de fiecare data, simt ca e prima data cand le ascult! Sunt tare curioasa daca va plac, daca le ascultati si, mai ales, mi-ar placea sa stiu care e prima melodie in "topul" vostru.

Va doresc un an nou plin de bucurii si impliniri & that was it. Ne recitim in 2012!












Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.