luni, 26 decembrie 2011

NOTW: My idea for New Year's Eve

Hey ♥

In primul rand, sper ca Mosul v-a adus tot ce va doreati, atat spiritual cat si material, ca v-ati simtit bine in prima zi de Craciun si va doresc sa va simtiti la fel de bine si azi, sa fiti alaturi de cei dragi si sa va bucurati impreuna de zilele de sarbatoare. Daca ar fi nins, ar fi fost si mai bine..

Acum 2 zile va aratam ce stiluri de machiaj mi-am ales atat pentru ziua de Craciun cat si pentru noaptea de Revelion. Am incercat machiajul de Craciun, dar nu mi-a placut cum a iesit, pur si simplu nu ma caracteriza, cred ca am insistat prea mult cu negru si a trebuit sa il sterg :( Totusi, o sa-l mai incerc, poate data viitoare o sa fie mai ok.. Ah, si sper ca cel de Revelion sa imi iasa, it has to!

Multe fete prefera sa poarte ceva rosu de Revelion si daca nu e vorba de rujul rosu sau de rochie, pantofi, accesorii, atunci trebuie sa fie unghiile.. Mi se pare un oarecare cliseu, nu m-am tinut niciodata de "traditia" asta, si cred ca nici anul asta nu o voi respecta..

Nici modele nu sunt in stare sa-mi fac pe unghii, asa ca pas si in cazul acestora. Desi recunosc, mi-ar fi placut sa pot sa-mi fac un model dragut, din pacate, nu ma ajuta indemanarea.. Adica nu ma ajuta absolut deloc pentru ca imi lipseste cu desavarsire.

Asa ca, in cazul de fata, o sa aleg varianta cea mai simpla pentru mine. Nude. Se potriveste oricarei tinute si e foarte usor de asortat..


Din pacate, azi mi s-a stricat calculatorul, like big-time stricat.. Nu se mai deschide deloc - thank you Santa :( Si deci nu am nicio poza sa va arat cum arata unghiile.. Daca va uitati in urma, & thank you if you do, o sa gasiti NOTW cu Oriflame, nuanta Rose Shimmer.. Caaam asa arata si acum :)

Voi v-ati ales un model special pentru manichiura de Revelion? Sau veti recurge la deja celebrul rosu?

Sper sa imi refac calculatorul cat de curand, maine il duc la service si sper sa-i fie ok.. Va doresc zile de sarbatoare frumoase alaturi de cei dragi, pline de liniste si caldura sufleteasca!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.