marți, 27 decembrie 2011

Best & Worst in 2011

Hey ♥

Anul trecut am primit un tag in care trebuia sa va arat produsele mele preferate in 2010.. Mi-am amintit zilele trecute de tag si m-am gandit sa fac un top al produselor care mi-au placut mai mult sau mai putin in 2011 :)

Am ales sa fac cate un top 5 pentru fiecare categorie, pentru ca sincera sa fiu, initial am ales 10, dar la produse care nu mi-au placut, abia am gasit 5.. Majoritatea produselor au deja reviewuri pe blog, le gasiti dupa firma, in lista din sidebar dreapta, jos.

  • NYX Concealer in a Jar - Nuanta Light - Il folosesc de la inceputul anului, si abia acum am terminat primul borcanel.. Imi place tare mult, il folosesc zilnic si sunt tare multumita de el!

  • Sigma F80 Brush - Am fost sceptica (si inca sunt) in cazul aplicarii fondului de ten cu o pensula. Am incercat si nu-mi place cum se vede, dar F80-ul mi se pare pensula ideala (pentru mine) pentru aplicarea blushului!! In momentul de fata, e cea cu care blushul arata cel mai natural.

  • Sleek Make-up Palettes - Nu am ales una anume, cea din imagine este Oh So Special, care a fost si prima pe care am achizitionat-o, dar la fel de mult imi plac si Au Naturel si Original.. Definitely, descoperirea anului 2011 in materie de farduri pentru mine :)

  • Vichy Essentielles Cleanser - Il folosesc de cateva luni, a devenit preferatul meu imediat.. Cu siguranta il voi recumpara si in 2012 cand il voi termina.

  • Essence Nailpolish - Nuanta Make it Golden - & then it was love at first sight! Probabil stiti majoritatea, cele care ma urmariti, poza care m-a inspirat pentru chunky glitter in oja.. Andreea mi-a facut surpriza sa-mi trimita lacul asta de la Essence, de care sunt foarte multumita, I loooove cum arata pe unghii, in special purtat singur :) (Tip pentru cele care aveti probleme cu stergerea lui de pe unghii - dupa ce dati cu acetona, stati cu unghiile in apa calduta cateva minute si stergeti din nou, se ia fara probleme)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

  • Garnier Volumizer Hairspray - Desi sampoanele de la Garnier sunt preferatele mele, cred ca au dat-o in bara cu fixativul.. Coafura se pastreaza, dar mi se pare ca lipeste parul si il incarca foarte tare.. O sa raman la Taft.

  • Avon SuperEnchant Mascara - Initial, un produs ok, dar m-a dezamagit dupa cateva folosiri, s-a uscat complet si nu am mai putut sa-l aplic sub nicio forma.. Nu regret ca l-am incercat, dar nu l-as mai recumpara niciodata.

  • Avon Invisible Light Concealer - I-am acordat atatea "second" chances pana m-am convins. Nu merita! E de departe cel mai prost concealer incercat vreodata de mine, nu mi se potriveste absolut deloc, iar daca aveti nevoie de acoperire medie/mare, nu e chiar ce va trebuie.

  • Flormar Nailpolish 321 - Am o parere buna despre lacurile de unghii de la Flormar, dar acesta m-a dezamagit inca de la inceput.. Nu-mi rezista pe unghii mai mult de 12h ca incepe sa sara de pe varfurile unghiilor.. Consistenta e foarte apoasa, nu e deloc opac, nici macar la al 3lea strat (! unghiile mele sunt si foarte albe) - nuanta in schimb e foarte frumoasa.

  • Nivea Trio Eyeshadow - Nu stiu de ce am avut asteptari mai mari de fardul asta, trebuia sa ma astept sa fie asa cum s-a dovedit a fi.. Se strange in pliu, indiferent ce primer/baza folosesc inainte, culorile sunt sterse, prafoase si se aplica foarte greu.


Pentru ca nu e tocmai un tag, nu-l voi da mai departe nimanui, dar mi-ar placea sa citesc genul asta de postari in blogosfera, de curiozitate sa aflu ce produse le-au placut sau care s-au dovedit a fi dezamagitoare pentru bloggerite.


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.