joi, 3 noiembrie 2011

October's Faves + Update

Hey ♥


Me = extra tired.. Din cauza asta si lipsa din ultimele saptamani, stiu ca am tot zis ca o sa programez postarile, dar zau daca imi mai arde de ceva cand ajung seara acasa.. Si cum nici imaginatie nu mai am, si cu atat mai putin, energie sau chef de scris, am lasat-o balta, macar pana ma obisnuiesc cu orarul.. dar au trcut deja saptamani bune de cand am inceput programul asta si tot nu mi-am intrat in ritm. Oricum, I'm trying my best so bare with me :D

PS: campania Cosmetic Plant cu trender am facut-o praf, a picat fix in perioada asta, dar oricum n-as fi scris mai mult pentru ca deja m-am saturat eu de cate am citit pe alte bloguri.. Mai am 2 reviewuri si o parere finala, post campanie, si consider ca mi-am facut treaba :D


Luna trecuta a fost una cu adevarat incarcata, dar n-am sarit in niciun caz peste testarea produselor, peste rutina zilnica si nici peste descoperirea unor produse noi. Sper sa vi se para interesanta postarea si sa gasiti produse care, asa cum mie mi-au fost de mare ajutor in octombrie, sa va fie, poate, si voua :D

  • Sleek Makeup Nude Collection Au naturel
Am primit-o de la Andreea si ii multumesc din nou din suflet pentru surpriza de a castiga giveaway-ul ei :) Am folosit-o zilnic in ultimele 2 saptamani, asa ca isi merita locul printre preferate :D


  • Blush Sleek Nude Collection nuanta Suede
Tot de la Andreea, a devenit my on-to-go blush, dar mi-e greu sa-l asortez cu buzele roz.. :| Trebuie sa-mi refac stocul de peachy things pentru buze :D


  • Liz Earle Cleanse & Polish
Urmeaza un review complet despre el, dar daca a ajuns in lista asta, va imaginati ca imi place. Abia astept sa scriu si postarea dedicata celor de la Liz Earle, amaziiiing team!


  • Kallos Heat Protection Spray
Cred ca si pentru asta voi face un review, singurul lucru care ma deranjeaza cat de cat la el e mirosul, dar in rest isi face treaba exemplar :D De cate ori imi tineau mie buclele inainte pana la sfarsitul zilei, fara sa folosesc spray-ul?


  • Astor Anti Shine Mattitude Powder
Mi-am gasit in sfarsit pudra cu nuanta aseamanatoare de tenul meu.. Eu o folosesc doar sub ochi, ca sa fixez concealerul, imi place tare mult ca nu se mai strange in liniile fine :D


  • Rimmel Eyebrow Pencil, nuanta 004 Black Brown
Am descoperit creionul din intamplare si, desi inainte nu-mi conturam sprancenele niciodata, acum zau ca n-as mai sta cu ele asa.. Mi se pare putin cam inchisa nuanta pentru mine, dar incerc sa nu exagerez, oricum nu am nimic de corectat la sprancene, doar trebuie putin accentuate.. What I love? Nuanta de maro nu e spre roscat, ci spre negru, just like my hair :D


  • Astor Perfect Stay lip tint, nuanta Berry Nude
Nu e o nuanta pe care as fi ales-o eu si nici pe care as purta-o zilnic, but God, imi place la nebunieeee! Mi se pare perfecta pentru toamna/iarna si mai ales pentru iesirile in oras :D Tint? Hell yes :D


  • Vichy Essentielles Cleanser
Il folosesc in continuare alternat cu cel de la Liz Earle, pentru ca imi place mult de tot si nu ma mai despart de el :D Reviewul lui il gasiti aici.



Daca va intereseaza vreun review la unul din produse, in mod expres, lasati-mi un comentariu si o sa tin cont :D Despre majoritatea produselor nu am vorbit pe blog si poate va intereseaza sa cititi si parerea mea despre unele din ele.


I'm trying my best to come back :(


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.