miercuri, 2 noiembrie 2011

NOTW: Everything I touch is golden & Music

Hey ♥

Postarea elaborata cu update la ceea ce am facut in ultimele zile in care am disparut de pe blog e programata pentru maine, asa ca azi ma limitez sa va arat o minunatie :D

Acum cateva saptamani, am castigat un giveaway surpriza pe blogul Andreei, si, pe langa alte produse minunate pe care le-am primit si pentru care ii multumesc Andreei din suflet, mi-a facut o mare mare surpriza.

Stia de pe grupul de pe Facebook cat de mult imi doresc sa gasesc un lac de unghii cu sclipici chunky.. Stiti voi, particule mari de sclipici, alaturi de altele mai medii si altele mici mici de tot. Mi-am gasit ceva asemanator la Golden Rose, nr. 169, dar particulele sunt destul de rare, mici, chiar si cele care se vroiau a fi mari, si nu aurii, ci multicolore. Mi-a placut la inceput si am purtat-o mandra, dar apoi am vazut ca la Essence se gaseste exact ce cautam eu..

Nuanta se numeste Make it Golden, este numarul 67 si este un lac incolor cu particulele de sclipici de care va spuneam mai sus. Singurul cusur pe care i l-am gasit e cantitatea, doar 5 ml.. Va imaginati doar ca voi "trage" de lacul asta cat pot de mult, it's amaziiiiing!

Am reusit sa fac cateva poze sa va arat cum se vede pe unghii, dar sunt la lumina artificiala pentru ca mi-am facut unghiile abia seara si sa fiu sincera, n-am mai avut rabdare pana maine :D Sper ca se intelege ceva din poze :D

Ca baza, am folosit Flormar Quartz nr. 012.


Si nu puteam sa nu va las si o melodie care sa se potriveasca cu sclipiciul asta frumos :D




Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.