miercuri, 16 noiembrie 2011

My Essence Experience

Hey ♥

De mult imi doream sa incerc produsele Essence, fetele le-au laudat atat de mult, incat au reusit sa imi creasca si mai mult curiozitatea in legatura cu ele.. Nu am de unde sa le cumpar din Romania, asta probabil stiati deja, pentru ca multe fete le cauta, dar nu se gasesc la noi. La inceputul lui octombrie insa, am castigat un giveaway surpriza pe blogul Andreei si, pe langa produsele Essence pe care le inclusese in premiu, mi-a mai trimis si cateva noi pe care mi le doream enoooorm de mult. Vi le prezint pe rand, nu le fac reviewuri complete pentru ca n-as avea atat de mult de scris despre ele, dar vreau macar pe scurt sa va spun cum a fost prima mea experienta si intalnire cu Essence.

PS: Nu stiu cat de interesante sunt swatchurile mele, dar am incercat :D

  • Natventurista Eyeshadow, nuanta 01 Barefoot through the moss
Am vazut fardul asta pe blogul Andreei initial, cand prezenta intreaga colectie Natverturista si mi-a placut mult mult de tot. Credeam ca e un auriu simplu, dar are si niste irizatii verzi foarte discrete. Imi place ca e cremos, usor de blenduit, foarte pigmentat, dar ca minus, e foarte puternic.. Trebuie aplicata o cantitate destul de mica si chiar si asa mi se pare ca se observa mult prea mult. In schimb, cred ca e genial pentru vara :)

  • Eyeshadow Mono, nuanta 06 Metropolitan (sparkling effect)
Un maro frumos rau de tot, cu niste particule initial mari de sclipici, dar cand l-am aplicat, parca s-au spart toate si s-au facut mici mici.. Ma asteptam sa se vada ciudat, dar zau daca mai observ bulinutele alea multe de sclipici!! E foarte pigmentat, nu stiu cum e cu blendingul pentru ca nu l-am amestecat cu nimic inca, doar l-am incercat, dar cred ca va fi ok, e destul de cremos..

  • Primer I ♥ the Stage
Am tot discutat cu Andreea daca sa-mi trimita primerul sau rimelul din noua colectie, dar pana la urma a gasit primerul care era in editie limitata si tare bucuroasa m-a facut!! De cand mi l-a trimis, il folosesc numai pe acesta, tine foarte bine fardurile la locul lor, iar daca va intereseaza ca timp.. In maxim 11 ore incepe sa se strice machiajul. Pretty cool, right?

  • Lac de unghii nuanta Make it Golden
THE nailpolish of them all!! Cand l-am vazut am sarit in sus de bucurie "Am Make it golden, am Make it golden!" E absolut, fara niciun dubiu, cel mai frumos lac cu sclipici pe care l-am avut vreodata! Bad part: Doamne cat de greu se da jos de pe unghii, imi venea sa renunt la un moment dat, sa aplic o oja oarecare peste, mi-am consumat o gramada de acetona! Dar merita, serios, mi-am admirat unghiile cateva zile la rand fara sa ma opresc.. Gasiti si un NOTW cu lacul asta aici.


  • Mostra FDT Soft & Natural, nuanta 02 Soft Beige
Din cate am putut incerca pana acum, am observat doar ca nuanta mi se potriveste, dar am uitat sa il incerc pe toata fata, sa-l port, sa vad cum e.. La prima incercare (pe un colt de obraz) pare ok, mi se pare ca are un finish mat, mi-e teama putin sa nu se stranga in zonele mai uscate ale fetei. Will try si va spun si despre el in caz ca imi formez o parere :)


Pe langa acestea, creed ca mai era o oja pentru nailart albastra, nu mai tin minte daca era de la Essence, dar in momentul asta n-o gasesc neam. Daca pana la urma dau de ea, will edit :D

Per total, ceea ce am incercat pana acum nu m-a dat pe spate, dar par produse ok.. Preturi habar nu am sa va zic, dar din cate am inteles, sunt accesibile, nothing high-end :) Daca as mai avea ocazia, cred ca mi-ar mai placea sa testez si altele, in special farduri, pentru ca imi plac mult finishul si consistenta lor :)

Maine va promit un tag dragut, pe care abia astept sa il fac!!

Have a great day tomorrow!!

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.