duminică, 27 noiembrie 2011

First Impression: Revicel & trender

Hey! ♥

Am obosita sa ma scuz de fiecare data de lipsa mea de pe blog asa ca va scutesc si pe voi de data asta, cu rugamintea bineinteles sa nu ma injurati prea tare ca sunt inactiva in ultima perioada. Personal problems si atat :)

Totusi mi se face tare dor de blog si sper ca saptamana asta (nu promit) sa ma "reactivez" :)) si sa recuperez o gramada de postari care stau in pending.


Pentru ca e duminica si majoritatea se odihnesc, isi recapata fortele pentru noua saptamana, am zis ca ar fi dragut sa va prezint pachetul pe care l-am primit de la Trender pentru campania Revicel. Am fost surprisa cand am vazut ca am fost acceptata pentru ca nu ma asteptam, din motive bine intelese.. Am celulita in stadiul 1 din cauza, in principal, al stilului alimentar. Nu mananc cele mai slabe mancaruri, nu am mese regulate si cu atat mai putin nu mananc legume si fructe atat cat ar trebui. Pentru ca am arderi foarte rapide si un metabolism care ma lasa sa am o silueta ok manacand aproape orice, ma cam rasfat cu ce-mi pofteste la momentul respectiv. Dar am bineinteles si urmari negative.

Primele semne care apar (in cazul meu of course) in momentul in care am mancat ceva ce nu-mi prieste, le observ pe ten. Apoi, in timp, le-am observat pe coapse si pe burta, si sincer, in opinia mea, nimic nu e mai dizgratios decat o fata slaba cu celulita :| Macar sa fiu bine proportionata, chiar daca sunt skinny, imagine me with a big belly.. Ew image!

Am primit pachetul miercuri, dar cum nu sunt acasa, abia azi am reusit sa "pun mana" pe el.. Am citit la alte bloggerite ca au primit ambalajul deja mucegait. Nu a fost si cazul meu, arata ok, nu au nicio modificare de genul celei mentionate anterior, dar.. am observat ca din cauza vremii de afara, cutiile erau reci.. Ceea ce e normal si logic, iar faptul ca sunt imbracate in plastic, favorizeaza condensul. Erau, intr-adevar umede pe interior si probabil ca urmatorul pas era aparitia mucegaiului.. Din fericire, nothing :D

In pachet sunt 2 creme anticelulitice, ambele de 200ml, cu ardei iute si alge marine. Trebuie sa recunosc, e prima data cand incerc o crema din aceasta, asa ca iar o sa fiu the newby pe aici :D O sa impartasesc prima mea experienta cu crema anticelulitica cu voi, how cute? :)

Stiti probabil, daca ma urmariti, ca pun foarte mare accent pe ambalaj. Si daca la campania anterioara, cu Cosmetic Plant, am fost complet dezamagita de imagine, de data asta, I'm happy :) Ambalajul e o cutie roz (fuchsia?) cu un model semi-floral alb.. Loooove it! Imi place ca are o imagine foarte feminina, e ceva ce as alege dintr-un raft de creme si as fi multumita de alegerea facuta la prima vedere.


Pentru ca imi place sa am toate informatiile pe cutia de crema si nu pe cea de carton in care este ambalata, de data asta ma declar foarte multumita! Pe cutia propriu zisa, pe borcanas, gasiti informatii despre:
  • cum se formeaza celulita
  • cele 4 stadii ale celulitei
  • ingredientele
  • instructiuni de utilizare
  • termen de valabilitate

Nu toti producatorii fac asta, desi asa ar trebui. Eu de exemplu arunc cutia de carton in care sunt ambalate initial cremele, pentru ca nu le tin asa.. Si cateodata, daca ma intereseaza ingredientele, pe borcanas nu scrie nimic :| E foarte annoying sa stai sa cauti pe net, cand ar fi trebuit, din simplul fapt ca ai cumparat produsul respectiv si il ai in casa, sa te poti informa de pe eticheta lui.

Imi place faptul ca au venit sigilate. Mai intalnesc deseori produse pe care le primesc fara niciun sigiliu, si asta in special la produsele comandate din cataloage: Avon, Oriflame, etc. Ma deranjeaza foarte tare lucrul asta, desi se vede ca sunt noi si neincercate, sincer, prefer ca, crema pe care o aplic pe piele sa vina cu siguranta ca nu a fost incercata chiar si din curiozitate. Asta e mai mult ideea mea despre siguranta produselor pe care le folosesc si evit de cele mai multe ori sa achizitionez produse care stiu ca nu au sigiliu.

Mirosul, pentru ca e si el un lucru dupa care ne orientam in alegerea unei creme, a fost pe placul meu. Nu miroase deloc a alge sau ardei iute, cum ma asteptam.. Sora mea a spus ca seamana cu betisoarele parfumate, dar nu mi se pare.. E un miros dulceag, specific de crema, floral poate? Nu stiu, dar e destul de placut..

Ceva ce nu mi-a placut la prima vedere? Nu chiar, nu am apucat sa o aplic inca pe piele, dar nu mi-a displacut nimic din ceea ce am vazut in momentul in care, curioasa, am deschis pachetul.

Una din creme o voi folosi eu, in urmatoarele saptamani, iar cealalta o voi face cadou unei prietene. O sa o rog si pe ea sa imi spuna exact cam ce senzatii a avut si cum a fost experienta ei, o parere in plus nu strica right? :) Ah, dar keep in mind ca amandoua o sa testam crema in conditiile in care avem celulita in stadiul I.. Intr-un post viitor o sa transcriu informatiile de pe cutie ca sa va lamuriti care sunt si stadiile pe care le gasim in celulita.

Voi ati incercat pana acum vreo crema anticelulitica? Daca da, ce anume si ce parere ati avut de rezultatele obtinute?

Daca nu vi se par suficiente informatiile din reviewurile cremei de la Revicel, puteti sa ma intrebati orice aspect va mai intereseaza, e posibil sa omit anumite lucruri si ar fi pacat sa ramaneti nelamurite :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.