duminică, 9 octombrie 2011

Tag: 25 questions & Music

Hey ♥

Aveam chef sa fac un tag, mai ales unul cu intrebari, you know, the quiz type one :D Am gasit unul dragut la Andreea aseara si i-am spus ca o sa-l preiau si eu. Intrebarile sunt ok, dar unele nu prea le-am gasit vreun rost, in schimb cele fulger imi plac foarte mult, cum sunt intrebarile 2, 3 sau 8. N-o sa dau tagul mai departe nimanui in mod special, dar mi-ar placea sa il citesc la mai multe bloggerite, pare fun :)


1. Ai vreun animal?
Yes :) 2 caini, 2 pisici, 2 broaste testoase. Keep calm, nu le tin acasa la mine :))

2. Numeste trei lucruri care se află acum lângă tine.
Telefon, un pahar de Cola de la McDonalds, catalog Avon.

3. Cum e vremea afară în momentul acesta?
Frig si ploua..

4. Conduci?
Am carnet, dar conduc doar de nevoie, nu neaparat din placere. De cand ma stiu, am o teama incredibila de masini.

5. La ce oră te-ai trezit azi dimineată?
Sa zic, sa nu zic, sa mint, sa nu mint? Bine, fie, la 10:40.

6. Când ai făcut ultima oară dus?
Aseara :))

7. Care a fost ultimul film pe care l-ai vizionat?
Session 9, aseara - wooorst choice ever!

8. Ce scrie în ultimul mesaj trimis?
"Ia-mi Silva." Hahaha

9. Ce ton muzical ai la telefon?
Pixie Lott - Mama do

10. Ai vizitat altă tară?
Da, mai multe, dintre care cel mai mult m-au impresionat Ungaria si Austria :)

11. Îti place sushi?
N-am mancat niciodata, dar din cate stiu e cu peste crud.. Ma feresc de orice e crud pentru ca de obicei, carnea care nu e preparata termic in prealabil poate sa contina multe bacterii/virusi..

12. De unde iti faci cumparaturile?
Cel mai des Carrefour, ca e la indemana si gasesc de toate intr-un singur magazin :D

13. Iei medicamente ca să poti să adormi?
Doamne fereste sa am nevoie vreodata de asa ceva. Dar stilul de viata pe care il am si munca pe care o depun zilnic sunt "somniferele" ideale in fiecare seara :))

14. Câti frati ai?
Un(a) :D

15. Ai laptop sau desktop?
Laptop.

16. Câti ani o să împlinesti la următoarea aniversare?
24 & stop remembering me about that!

17. Porti lentile de contact?
Nope. Proud to be a nerdy :))

18. Îti vopsesti părul?
Nu l-am vopsit niciodata pentru ca am fost atentionata ca as putea sa pierd mult din reflexele lui naturale. Si pentru ca e foarte fin si as risca sa il ard foarte tare.. Imi place asa cum e :D

19. Povesteste-mi ceva ce plănuiesti să faci astăzi.
Intentionam azi sa bucataresc cate ceva, sa exersez in bucatarie, ca imi pierd din indemanare. Apoi curatenie in toata casa si un moment de rasfat pentru mine :)

20. Când ai plâns ultima oară?
Cred ca acum 1 saptamana..

21. Care este topping-ul preferat pe pizza?
Ketchup dulce? :)) De obicei o mananc asa cum e, fara sa mai adaug ceva.

22. Ce preferi: hamburgerii sau cheesseburgerii?
Hamburgerii.. Cascavalul ala din cheeseburger mi se pare oarecum "gretos"..

23. Ai stat vreodată toată noaptea trează?
O singura data, si motivul nu a fost vreun examen :)) A fost un concert la care am stat de la ora 19 pana la 10 a doua zi :D

24. Ce culoare au ochii tăi?
Caprui cu irizatii verzi.

25. Poti să simti diferenta de gust între Pepsi si Coca-Cola?
Any time!! Pepsi e mult mai dulce si mai tare decat Cola, cel putin mie asa mi se pare :D


Nu stiam ce melodie sa va pun duminica asta, tare as fi vrut sa fie una mai antrenanta, o sa credeti ca sunt o deprimata. Well, nu chiar, dar imi plac foarte foarte mult melodiile lente, cu linii melodice usoare.. Ma caracterizeaza foarte mult si imi place ca atunci cand ma relaxez, sa ascult muzica pe masura. Bineinteles ca ma mai apuca dorul de cate un "dans" prin casa, atunci schimb nota, dar pentru blog, am zis ca o sa aleg melodii care consider ca ma inspira si care imi dau o anume stare relaxanta. Si desi mesajul e unul destul de trist (sau nu, pentru altii), imi place mult muzica urmatoarei piese si vreau sa o ascultati si voi :)




PS: Nu uitati ca maine e ultima zi de inscriere la giveaway-ul cu premiu surpriza oferit de mine :) Gasiti bannerul cu linkul sus, sidebar dreapta :) Good Luck!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.