marți, 4 octombrie 2011

September's Faves

Hey ♥

Sunt o lenesa si o delasatoare! Sau poate doar dezobisnuita cu programul de la 8, trezirea la 6 :)) Pana imi intru iar in ritm o sa mai dureze cateva zile/saptamani, so bare with me. Am muulte chestii programate, postarea de ieri cu spalatul pensulelor nu am mai ajuns sa o public, asa ca o las pentru maine, iar celelalte.. Scrise pe jumatate, sau doar titlul.. Totusi, sper sa trec ok peste prima saptamana si sa-mi intru in rutina, ca pana atunci, sunt complet aeriana..


Am observat ca preferatele lunii le scriu de obicei pe data de 4, nu stiu cum se face, dar nimeresc numai ziua de 4 :)) Mi-a fost putin greu sa aleg produsele preferate, pentru ca, in mare parte, le-am folosit pe aceleasi ca luna trecuta, daaar am incercat sa introduc cateva dintre cele pe care le-am folosit mult mai des in septembrie.


  • Nivea Beaute Eyeshadow, nuanta Sienna
L-am primit cadou, nici nu stiam ca Nivea au produse cosmetice, am ramas uimita. Nu are o rezistenta uimitoare, dar imi plac tare mult nuantele pentru ca sunt usor sidefate si foarte sheer. Sunt perfecte toate aplicate peste un fard mat de nuanta asemanatoare, ofera luminozitate.

  • Chanson d'Eau body deo
Imi place la nebunie mirosul fresh si il tin dupa mine tot timpul. Nu il folosesc pe post de antiperspirant, pentru ca nu tine deloc, dar e great pentru "improspatari" in timpul zilei, imi da o stare de bine :D

  • Avon Ultra Color Rich Lipstick, nuanta Latte (cream)
Pentru mine, e nude-ul perfect si il folosesc mai ales in machiajele mai puternice si in timpul zilei :D Nu e foarte rezistent, ba chiar trebuie reaplicat destul de des, dar e o nuanta frumoasa si imi place ca e cremos, nu usuca buzele deloc, chiar daca nu folosesc inainte un balsam.

  • Elmiplant lapte demachiant pentru ten uscat/sensibil
E extraordinar de bun in perioada asta de tranzitie a vremii. De obicei, acum fac cele mai multe prostii si evit produsele pentru ten uscat, iar din cauza vantului, mi se usuca anumite portiuni ale pielii foarte tare. Demachiantul ma salveaza cat de cat, dar tot trebuie sa aplic o crema hidratanta dupa :)

  • Flormar Long Wear Lipgloss, nuanta 41
No comment cu referire la ambalaj, ma bucur nespus ca incepe sa se duca scrisul auriu.. Cred ca o sa-l curat de tot, nu-mi place deloc! In schimb glossul.. Are nuanta care imi place cel mai mult, e un roz pal destul de sheer, nu foarte lipicios. De rezistat.. Nu foarte mult, dar e ok, in jur de 2 ore maxim, daca nu mananc/beau ceva intre timp.

  • Oriflame Wonder Lash Mascara
THE holy grail pentru mine ever & ever! Cateodata ma plictisesc de el, dar cand imi cumpar unul nou, sunt absolut fericita! Imi face niste gene minunate, le separa si raman curbate toata ziua.. O sa ii fac un review + swatch pretty soon, in categoria de holy grails :)

  • YR Arnica Hand Cleanser
Si pentru ca la sfarsitul lunii am avut de facut o curatenie intensa inainte de a ma remuta la Bucuresti, mi-a fost de mare ajutor gelul pentru maini de la YR. Nu stiu cat de bine curata, dar imi place la nebunie mirosul, iar mainile raman destul de curate :) Asta e pe terminate, dar mai am 2 neincepute!


That's about it, sunt putine produse, dar n-avea rost sa ma repet de luna trecuta. In rutina au ramas aceleasi produse preferate, cele prezentate luna aceasta, sunt din cele folosite cel mai des in septembrie..


PS: Imi caut o crema de maini buna, acceptabila ca pret, dar care sa miroasa exceptional :) Imi trebuie pentru iarna, pentru ca o sa ma spal de multe ori pe maini si o sa am probleme mai ales din cauza frigului. As incerca cremele de la Nivea, dar nu stiu ce sa aleg.. Sugestii? :D

PS2: Nu uitati de concursul de pe wall-ul Astor Beauty Romania (pe Facebook), in fiecare zi, pana la ora 18:00, puteti incarca pozele realizate de voi care sa se incadreze in tema saptamanala.

PS3: Giveaway-ul organizat pe blog, cu premiul surpriza, tine pana pe 10 octombrie! Pe 11 voi afisa castigatoarea, asa ca daca nu v-ati inscris si va doriti, mai aveti timp saptamana asta.. Daca v-ati inscris, saptamana viitoare pe 11oct voi afisa si castigatoarea. - linkul giveaway-ului il gasiti in sidebar dreapta, sus.


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.