joi, 6 octombrie 2011

NOTW: Flakie Flakes

Hey ♥

Quick quick post, pentru ca e foarte tarziu, iar maine ma asteapta iar o zi plina. Abia astept sa se termine prima saptamana, e cea mai incarcata, abia ma acomodez cu orarul si sunt total debusolata. Sper ca de saptamana viitoare sa-mi intru in ritm si rutina si sa mearga totul ca anul trecut :) Cu mici schimbari pe ici colo ca doar am mai crescut un an (universitar) si deci acum avem responsabilitate mai mare si voie sa facem lucruri mai importante :)

Azi am trecut la metrou ca in fiecare zi, doar ca mi-am rupt cateva secunde sa ma uit atent la standul cu oje. Cautam lacul de la Golden Rose nr 169 de mult timp, si azi l-am gasit in sfarsit :) N-am avut rabdare sa imi sterg oja de dinainte si sa imi refac intreaga manichiura, am vrut sa incerc neaparat lacul :) Va atasez si 3 poze facute la lumina de neon, pentru ca am ajuns acasa seara si nu am mai avut sanse sa prind soare sa va arat cum este sclipiciul. Va faceti o parere din pozele astea, dar va avertizez ca manichiura mea.. not that great! E asa de duminica, s-a pastrat ok, dar clar trebuie refacuta :D

Sunt extreeem de obosita, si inca mai am de strans lucruri prin casa, asa ca va las si pe voi sa va odihniti, iar eu sa fac un dus fierbinte si sa beau un ceai cald cu lamaie. Have a great night!

PS: acum ca vad pozele, parca ar mai fi mers un strat, daar nu vreau sa fie prea evidenta la facultate :)
PS2: nu uitati de giveaway-ul din sidebar dreapta





Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.