sâmbătă, 17 septembrie 2011

NOTW: The nude is back for fall

Hey! ♥

!Super short post!

N-am mai facut de muuult un NOTW asa ca m-am gandit sa inaugurez noua achizitie de la Flormar. M-am dus chitita pe o nuanta din gama normala, numarul 111, dupa ce am vazut-o in colectia Iuliei. Of course, nu am plecat cu ea pentru ca mi s-a parut putin sidefata (not much, dar nu am vazut-o sa fie perfect mata, like I wanted) asa ca am cautat o nuanta asemanatoare, aproape identica, dar care in lumina de acolo era mata.

Asa am ajuns sa plec de acolo cu o oja din colectia Plus Quartz (never tried it before) si deja ma cuprinsese regretul ca nu era din gama normala.. What's the thing cu Quartz Plus? Habar n-am, singura diferenta intre cele din gama normala si cea Quartz mi se pare ca e luciul. Cea din urma pare sa isi pastreze luciul mult mai mult timp dupa uscare, pare tot timpul.. neuscata :D Initial nu mi-a placut, dar m-am obisnuit, dupa cateva zile incepe sa se mai matuiasca si sa nu fie asa shiny :D

Pana acum am purtat-o de 2 ori consecutiv si are atat plusuri cat si minusuri. Imi place ca nuanta e cea pe care mi-o doream.. Un bej-rose discret, care sa acopere bine intreaga unghie, ca atunci cand creste, sa nu se mai vada partea libera. Rezista la fel de bine ca restul ojelor de la Flormar pe care le detin (maxim 4 zile intact daca spal mai putin).

Ca minusuri, i-am gasit faptul ca nu e foarte opaca, I mean, din 2 straturi obtin o nuanta cat de cat, dar tot se vede partea libera a unghiei, indiferent cat e de crescuta.. As putea trece peste asta, nu ma deranjeaza sa mai dau un al 3lea strat, dar nu ma asteptam sa fie atat de sheer. Si the most important.. Urasc, like, seriously urasc, ojele care se aplica cu dungi/linii total inestetice, mai ales ceve nude! Se vede atat de urat! Si nu cred ca e din cauza ca n-as stii eu sa o aplic, pentru ca la unele oje nu patesc asta.. :| Trebuie sa fie ceva din consistenta sau probabil pensula. Hate hate hate that! La 3 straturi devine mai ok, dar trebuie atentie maxima in cazul asta.

Nuanta nu e wow, am mai avut asemanatoare, dar m-am gandit ca v-ar fi de folos sa o vedeti si pe unghii.
Flormar Plus Quartz nuanta 012 - 3 straturi

la lumina naturala (?!) - sorry ptr focalizare crappy


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.