joi, 1 septembrie 2011

First Impression: Jovis Homemade Beauty

Hey

(produsele au fost trimise pentru testare)

A venit toamna, voi o simtiti deja? Eu sincer nu, dar abia astept sa se mai racoreasca, sa inceapa ploile, sa fie.. frig. Imi place tare mult vara, nu e anotimpul meu preferat, dar imi place :D Dupa caldurile de anul asta, tot ce-mi doresc e sa vad vreme inchisa, mohorata, fara soare, cu vant. O sa ma satur repede si de frig, sunt convinsa, dar toamna imi aminteste de un nou inceput, probabil din cauza ca peste 1 luna incepe si un an nou universitar, pe care abia il astept.


Saptamana asta am ridicat de la posta un colet cu sapunuri Jovis Homemade Beauty, trimise de Ioana. Unele sunt pentru giveaway-ul activ de pe blog (mai aveti cateva zile, hurry up!), iar 2 dintre ele mi-au fost trimise pentru testare. Ii multumesc intai Ioanei pentru ca m-a ales si pe mine, alaturi de alte 14 bloguri, sa incerc sapunurile, inseamna ca i-a placut blogul, ceea ce e cel mai important pentru mine!

Eu am primit spre testare 2 sapunuri:
  • The Purifier: argila si carbune medicinal
  • Sea Breeze: alge si sare de mare
Ambele sunt sapunuri pentru purificare si detoxifiere, tare curioasa sunt ce efecte au!
Eu nu sunt o "natural things" freak, nu pentru ca nu cred in calitatea produselor, ci pentru ca nu am avut nicio reactie la produsele "cu chimicale" din oras, therefore, nu renunt la ele. E prima data cand incerc sapunuri naturale, dar din cate mi s-a spus (de catre persoane care inainte fabricau sapun de casa) au efecte asemanatoare cu cele din comert.

Ca prima impresie, a fost destul de puternica intalnirea mea cu ele.
  • se simtea mirosul produselor de cum mi-a fost inmanat coletul, pana si doamna de la posta a mirosit prin cutie! Camera in care le-am pus pana le trimit miroase atat de bine..
  • au 100 g, la fel ca orice alt sapun din comert
  • am folosit o singura data fiecare sapun, doar pe corp, urmand sa folosesc Sea Breeze pentru ten, dar parerile despre efectele lor, mai incolo.
  • ambalajul mi se pare tare dragut, va dati seama din poze cum arata
  • din sapunurile care sunt pentru giveaway, mi-a mai atras atentia cel cu lavanda si ovaz

La prima vedere, par interesante, sunt ceva nou si pentru mine si abia astept sa vad cum se comporta.. Sapunurile, in sine, la spalare, nu fac spuma ca sapunurile obisnuite pe care le gasiti in magazine, probabil pentru ca nu contin SLS-uri.. Totusi, mi-a placut ca, dupa dus, nu mi-am simtit pielea uscata deloc, ca atunci cum o simt dupa un sapun obisnuit, dar am simtit-o la fel de curata ca in cazul unui gel de dus. Ati observat ca daca va spalati cu sapun, pielea ramane uscata, apare senzatia de "piele care strange" si, daca sapunul e puternic, pielea ajunge sa se crape si sa se exfolieze. La sapunurile de la Jovis, n-am avut probleme, desi nu mi-am simtit pielea atat de hidratata ca atunci cand folosesc un gel de dus, dar personal, nu m-a deranjat acest lucru. - e posibil sa fie si din cauza ca sapunul cu argila e pentru piele grasa, pe el l-am folosit mai des.

Trebuie in schimb sa le gasesc un loc in care sa le tin pana la urmatoarea baie. Le-am pus pe marginea cazii, s-au uscat, si abia am reusit sa le dezlipesc pentru a le refolosi! :)) Trebuie sa-mi procur niste sapuniere, va vine sa credeti ca nu am asa ceva in casa?

Daca va hotarati sa le incercati si voi, trebuie sa stiti, sa nu va asteptati sa miroasa a parfum.. Sapunurile nu contin parfum deloc, iar aroma este data strict de ingredientele continute. De exemplu, cel cu sare de mare si alge, miroase a... alge! Poate nu e un miros la fel de placut ca cel al sapunului Dove sau Nivea Happy Time, dar nici nu e deranjant. Mie personal, imi place, are un miros fresh si mi se pare funny cum se vad algele prin el :)) Cel cu argila si carbune medicial are un altfel de miros, aproape pamantiu, dar la fel, nu m-a deranjat. Pe piele nu ramane mirosul, iar daca folosesc o lotiune de corp dupa baie, totul e ok!


Prima impresie
a fost ok. Imi plac si abia astept sa vad ce efecte au, folosite pe termen mai lung. Cel cu argila nu-l voi folosi si pe ten pentru ca este pentru ten gras.. Am probleme cu sebumul, dar deja am tenul aproape uscat din cauza tratamentului antiacneic, asa ca o las balta. Il voi folosi in continuare pe corp si va tin la curent cu parerile :D Sapunul cu sare de mare il voi incerca pe ten cu siguranta (in seara asta!).

Gasiti sapunurile Jovis aici si va puteti inscrie la giveaway, unde aveti sansa sa castigati cateva produse Jovis si un colier realizat de Choco.


Voi ati incercat vreodata sapunuri naturale? V-au placut sau v-ati intors tot la sapunurile obisnuite din comert?


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.