duminică, 4 septembrie 2011

August's Faves

Hey

Time pentru produsele preferate din august, cele pe care le-am folosit cel mai des. Nici nu stiu cand s-a terminat si luna asta, ca am ajuns in septembrie si mai e atat de putin pana incepe facultatea. Deja a inceput sa fie mai racoare afara, ati observat? Love it, abia astept ploile!


In august am folosit mai multe produse de machiaj pentru ca am mai tot iesit din casa, dar postarea va fi relativ scurta, multe dintre produse vi le-am mai aratat, altele abia am inceput sa le folosesc de luna trecuta.


  • Sleek Makeup Oh So Special: i-am facut un review aici acum cateva saptamani, cred ca am folosit-o zilnic de cand o am.. Are niste nuante de roz foarte frumoase si imi place tare mult ca pot sa fac diverse combinatii, asa ca o paleta ajunge pentru cateva machiaje diferite :D
  • Blush Elf Studio Candid Coral: il am de foarte mult timp, dar nu l-am mai folosit pentru ca are sclipici auriu in el si cateodata ma deranjeaza sau pur si simplu, am chef de un blush mat. Iar cand machiajul e mai mult in culori metalizate/sidefate, evit ca si blushul sa fie stralucitor, dar cel de la ELF mi se pare potrivit pentru vara, nici nu trebuie sa mai folosesc iluminator.
  • Rimmel Extra Wow Lash: l-am cumparat dupa ce am citit cat de multumita e Iulia de el. Initial nu prea mi-a placut, dar m-am obisnuit cu el pana la urma si am renuntat la Colossal.. Nu de tot, dar in august l-am folosit numai pe cel de la Rimmel :) O sa-i fac un review saptamana viitoare.
  • Sigma E25 Blending: n-am folosit-o doar pentru blending, ci si pentru aplicarea fardurilor, dar tot pensulele in forma de C imi plac mai mult. Totusi, E25 is a great blending brush!
  • Yves Rocher Gel masaj pentru picioare obosite: are un miros placut de lavanda si imi place ca lasa o senzatie racoroasa dupa aplicare. Pentru masaj nu prea l-am folosit, dar intr-adevar, nu-mi mai simteam picioarele umflate de la oboseala :) Cred ca renunt la el totusi, lunile astea, deja incepe sa fie racoare afara :D
  • Vichy Essentielles Facial Cleanser: tot inspirata de la Iulia l-am luat si pe acesta. Nu il folosesc zilnic pentru ca usuca pielea foarte mult, dar de 2-3 ori pe saptamana, l-am inclus in rutina :D O sa ii fac review saptamana viitoare sau cealalta :)
  • Burete demachiant pentru ten: l-am descoperit pe la jumatatea lunii si il folosesc zilnic de atunci, numai seara :D Imi place ca imi simt tenul curat, demachiat in profunzime. Nu il folosesc si pentru ochi pentru ca am senzatia ca imi "zgarie" prea tare pielea, dar pentru ten e o metoda exfolianta si de curatare in profunzime foarte buna :D Il folosesc intai cu demachiant, apoi cu sapun sau cleanser-ul de la Vichy.
Crema de galbenele am descoperit-o abia luna asta si beneficiile ei le-am observat foarte clar! Din cauza unei toxiinfectii alimentare, mi s-a uscat foarte rau pielea in jurul nasului si nu mai suportam sa aplic seara crema de fata obisnuita, hidratanta de la Elmiplant. Asa ca, urmand sfaturile fetelor, am incercat cu cea de galbenele numai in zona respectiva & I'm good! Cred ca la iarna imi va fi prietena buna, mai ales pentru buze :D


Voi ce fel de produse ati folosit cel mai des in luna august?


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.