marți, 6 septembrie 2011

1 year of blogging winners!

Hey

Duminica s-a incheiat concursul organizat cu ocazia implinirii a unui an de "cafe" si asa cum era de asteptat, trebuie sa anuntam si castigatoarele :) Daca nu va mai amintiti cum trebuiau alese, cititi inca o data postarea respectiva aici.

Pentru premiul 1 a trebuit sa aleg eu o castigatoare. Am citit toate comentariile, imi pare rau ca au fost atat de putine, dar ma bucur ca am avut ce citi :D Mi-a fost destul de greu sa aleg chiar daca au fost putine, mi-au placut multe dintre comentarii.. Totusi, am reusit sa aleg una singura pentru ca a fost de altfel si singura care a scris despre ceva ce m-am asteptat sa citesc.
Castigatoarea aleasa de mine pentru primul premiu este Cori Covaci; doar in comentariul ei am regasit faptul ca maturizarea reprezinta, printre altele, si momente de sacrificii si compromisuri, ceea ce pentru mine asa e, poate cel mai important lucru. Felicitari!

Premiul 2 a fost dat de Ioana de la Jovis Homemade Beauty. Comentariul care a impresionat-o cel mai mult a fost cel scris de ilda76. Felicitari! - ti-am trimis mail, dar primesc inapoi confirmare ca nu se poate trimite pentru ca nu exista adresa de mail respectiva. Contacteaza-ma tu, te rog, pe mail!

Am ales si castigatoarea pentru premiul 3 cu ajutorul lui Random, List Randomizer. Mi-a fost mai usor asa, intrucat nu vroiam sa influenteze in vreun fel momentul in care v-ati inscris sau ordinea. Fiecare dintre fetele ramase au avut sanse egale pentru premiul 3, dupa ce le-am exclus pe cele care castigasera deja, asa ca List Randomizer a ales-o, dupa 3 amestecari, pe Roro Ro. Felicitari!


Choco a avut de ales o castigatoare pentru colierul oferit de ea. Dupa ce a citit comentariile voastre, cel mai mult s-a regasit in cuvintele scrise de Mad@, asa ca, colierul merge catre ea :D Felicitari!

Spre surprinderea mea, am avut si un/o participant/a din alta tara, care(u)ia ii multumesc pentru interes. Nu banuiam ca as avea cititori din alte tari asa ca a fost o surpriza si pentru mine. Imi pare rau ca n-a fost un concurs international, dar nu puteam trimite premiile decat in tara.

Felicitari fetelor, o sa va dau eu mail astazi si o sa va anunt, astept raspunsul vostru in decurs de 48h, cu datele voastre, ca sa va pot trimite premiile castigate :)

Nu trece inceput de saptamana fara muzica :)




Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe
laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.