miercuri, 31 august 2011

Review: Elmiplant Crema ptr calcaie

Hey

Dupa o zi de "relaxare" revin.. Daca v-ati uitat in sidebar-ul din dreapta al blogului, ati observat produsele pe care le testez momentan.. Printre care a fost si crema de calcaie de la Elmiplant..

N-am mai folosit o crema speciala pentru calcaie pana acum, dar pentru ca era cazul, am zis sa o incerc pe cea de la Elmi prima data. Nu am o piele uscata de fel, dar cu calcaiele am mari probleme pentru ca merg mult in timpul zilei si stau in picioare cateva ore bune, asa ca e inevitabil sa nu am bataturi, indiferent cat de comozi ar fi pantofii pe care ii port. Bataturile sunt acoperite de piele moarta, uscata, si, pe langa asta, au un aspect neingrijit. No way, nu le pot lasa asa :D

Folosesc o piatra ponce la fiecare baie si se vede diferenta. Indeparteaza pielea moarta si imi lasa calcaiele destul de fine, dar tot e nevoie de o crema hidratanta, ca efectul sa dureze.


Descriere neoficiala: Crema pentru calcaie Elmiplant cu unt de avocado si peppermint
Ce promite: Reface pielea crapata, restabileste elasticitatea pielii
Face? Nu.
Parere personala: Cred ca e primul produs pe care il incerc si nu stiu ce sa scriu. Nu vreau sa-i fac un review complet negativ, desi mi-ar surade ideea si ar fi potrivit, dar totusi am reusit sa ii gasesc si cateva parti bune.

Imi place
mirosul. E foarte fresh si potrivit pentru vara si mai ales pentru picioarele cu senzatie de oboseala. Imi calmeaza pielea dupa baie si simt ca e hidratata. Ambalajul e ok, tipic produselor Elmiplant, crema nu contine parabeni (pe care il consider un plus, desi sunt convinsa, contine alti conservanti) si are un gramaj bun (100 ml). Desi initial mi s-a parut destul de mica, nu e nevoie de o cantitate mare de crema, mi se pare ca intra greu in piele, trebuie masat bine piciorul, dar mie imi place, un masaj e binevenit oricand nu? Textura e fina, nu e lichida mai deloc, cum am observat in cazul altor creme (nu neaparat destinate calcaielor).

Nu-mi place ca efectul de hidratare nu dureaza mai mult de 8h. Exact cat timp trece de cand fac dus si aplic crema, pana cand ma trezesc a doua zi. Pielea e la fel de crapata, o simt uscata si in niciun caz elastica. Sincer, consider ca efectul cremei ar trebui sa reziste macar pana la urmatoarea aplicare, se presupune ca imi "reface" pielea, o hraneste si o impiedica sa se mai usuce. Nu. A doua zi, e la fel.

Desi e un singur punct care nu imi place la crema de la Elmiplant, mi se pare probabil cel mai important dintre toate. Degeaba imi surade ambalajul, mirosul, textura si alte aspecte ale produsului, chiar si efectul imediat, daca nu observ rezultate mai indelungate. Am ajuns sa o consider inutila si deja de cateva seri nu am mai aplicat-o..

Overall, nu o recomand. Nu cred ca e mai hidratanta decat o crema obisnuita de maini, pentru piele uscata, nu consider ca merita investitia, desi nu costa mult deloc. Pentru banii dati pe crema asta, pot sa mai adaug cativa lei in plus si sa cumpar lotiunea de corp, tot de la Elmi, pentru piele foarte uscata cu lapte de bumbac, 250 ml si are un efect mult mai vizibil decat cea "special creata" pentru calcaie, cel putin la mine asa a fost.. Nu regret totusi ca am cumparat-o, imi lasa o senzatie fresh dupa folosire si ma ajuta la relaxare, mai ales in zilele cand imi simt picioarele obosite.

Pret: 8 lei
Unde il gasiti?
Eu am cumparat-o din Carrefour, dar gasiti si in Cora, Real, si alte magazine in care gasiti si alte produse Elmi
O sa mai cumpar?
Nu.
Nota: 4/10 - pentru mirosul exceptional de peppermint.


Voi folositi creme speciale pentru calcaie? Ce imi recomandati sa fie bun? :D


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.